כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
אחרי איום הנשיא

השר בן גביר: "חמאס אוהב את ביידן"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לדברי הנשיא ביידן וכתב: "חמאס אוהב את ביידן". לפיד: "אם נתניהו לא יפטר את בן גביר - סכנה"

השר בן גביר: "חמאס אוהב את ביידן"
ג'ו ביידן//איתמר בן גביר צילום: פלאש90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פרסם הבוקר (חמישי) ציוץ ברשת החברתית X, שבו כתב בפשטות - באנגלית - "חמאס ❤️ ביידן". בן גביר אף שלח בנוסף את הציוץ שכתב כהודעה לעיתונות. 

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא בתגובה לראש הממשלה לפטר אותו: "אם נתניהו לא יפטר את בן גביר עוד היום, הוא מעמיד בסכנה כל חייל בצה"ל וכל אזרח במדינת ישראל", כתב.

כזכור, ביידן אמר הלילה בריאיון ל-CNN כי "אם ישראל תפתח בפעולה נרחבת ברפיח, לא נספק לה פצצות ופגזים".

במקביל, אמש, שר ההגנה האמריקני לוייד אוסטין אישר בשימוע בקונגרס כי ארה"ב בוחנת מחדש משלוחי נשק שהיו מיועדים לצאת לישראל בתקופה הקרובה וזאת בהקשר של האירועים ברפיח.

"לא קיבלנו החלטות סופיות. השהנו את המשלוחים. הבהרנו שאנחנו מתנגדים לפעולה ישראלית ברפיח שלא תיקח בחשבון את שלומם של האזרחים הפלסטינים בעיר", אמר אוסטין.

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס לכך בטקס לציון יום הנצחון על גרמניה הנאצית: זו הזדמנות להודות במיוחד לבנות הברית של מדינת ישראל גם היום, ובמיוחד לבת בריתנו הגדולה ביותר ארצות הברית של אמריקה. אני מבקש לומר תודה לנשיא ביידן שהוא ידיד גדול של מדינת ישראל שהוכיח את זה מיומה הראשון של המלחמה.

בהקשר של חדשות הבוקר, חשוב לי לומר שגם כשיש ויכוחים ורגעים מאכזבים בין ידידים ובני ברית, יש דרך איך לברר את המחלוקות וחובה להמנע מאמירות וציוצים חסרי בסיס, חסרי אחריות ומעליבים הפוגעים באינטרס הבטחוני הלאומי של מדינת ישראל.

בן גביר ביידן חמאס לפיד יאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד