י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
ברכות נדירות

נדיר: מה הוביל למכתב אחדות של גדולי הדור החסידי, הליטאי והספרדי?

מרנן ורבנן שליט"א, גדולי ישראל מכל החוגים והעדות, התאחדו למכתב משותף בפניה לכל עם ישראל, עם ברכות נדירות לבריאות הגוף הנפש, אריכות ימים, וגידול הצאצאים מתוך הרחבת הדעת • כל הפרטים

נדיר: מה הוביל למכתב אחדות של גדולי הדור החסידי, הליטאי והספרדי?
הרב עזריאל אוירבך צילום: Shlomi Cohen/Flash90

מרנן ורבנן שליט"א, גדולי ישראל מכל החוגים והעדות, כ"ק האדמו"ר מרחמסטריווקא שליט"א, ראש ישיבת אור החיים וחבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א, ראש הישיבה הפוסק הגאון הגדול רבי עזריאל אוירבך שליט"א והדיין וראש הישיבה הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א, התאחדו למכתב מיוחד בפנייה לכל אחד מאיתנו.

אל תפספסו את הברכות הנדירות. לחצו כאן לסייע לחתן היתום >>>

ועד הרבניםהמכתב המלאצילום: ועד הרבנים

גדולי הדור כותבים: "בא לפנינו המקרה של החתן היתום מו"מ בתוי"ש שיחי', אשר ל"ע עברו עליו שנות קשים ומרים עקב מצב המשפחה ונאלץ לקחת על עצמו את כל ההוצאות של החתונה".

"ע"כ נקרא לאחינו בני ישראל רחמים בני רחמנים, להשתדל ביותר ולבא לעזרתה בתרומות הגונות, לשמח נפש החתן היתום ביום חופתו".

הם מבטיחים: "וכל התורמים והמסייעים יתברכו מאבי היתומים, למלאות כל משאלות ליבם לטובה ולברכה, בבריאות הגוף והנפש, אריכות ימים ושנים טובות, ולזכות לגדל כל צאצאיהם לתורה ולחופה מתוך הרחבת הדעת".

מדובר בחתן יתום שאימו ע"ה נפטרה אחרי תקופה ארוכה של התמודדות עם המחלה הקשה, וכעת הוא מתחנן אלינו: "אמא שלי נפטרה לאחר שנות סבל וגם אני עברתי הרבה תהפוכות בחיי עם הרבה ניסים, וב"ה אני עומד להקים בית נאמן בישראל, ואני חייב את עזרתכם הדחופה, אנא עמדו לימיני ואבי היתומים יברך אתכם בכל הישועות".

נרתמים לעזרת החתן היתום ומכניסים אותו מתחת לחופה >>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד