י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
חידוש מרענן

בשורת השנה: "כיווצנו את לימודי כל שיטות הגיוס לשעות ספורות!"

חידוש מרענן, שיביא תועלת לכל מגייס כספים בישראל: יום העיון היוקרתי של המנטור העולמי לגיוס כספים, מוטי ויטמן - "מגייסים ברמה אחרת" - עובר שדרוג מפעים במטרה למאות המשתתפים באירוע לשנות תפיסת חיים ולהפוך למקצוענים תוך שעות בודדות • מאות מנהלי עמותה ומגייסי כספים מכל רחבי הארץ, כבר הבטיחו את מקומם באירוע העוצמתי * אירוע שכולו כלים פרקטיים, טיפים וחוויה מעצימה * צפו בוידאו הצצה לאירוע

בשורת השנה: "כיווצנו את לימודי כל שיטות הגיוס לשעות ספורות!"
מוטי ויטמן צילום: יחצ

על מה כל המהומה?

גיוס כספים הוא האתגר הקשה, המרכזי, והמורכב ביותר העומד בפני כל מנהל עמותה, מנהל מוסד ומגייס כספים, בדרך להעצמת והרחבת פעילות התורה והחסד. הדאגה הבלתי-פוסקת ליציבות הכלכלית, לתשלום המשכורות והחזקת הפעילות, לצד התשוקה לפרוץ קדימה ולהגדיל את היקף העשייה – מדירה שינה מעיני מגייסים ומנהלים.

ימי העיון של המנטור העולמי לגיוס כספים, מוטי ויטמן, הפכו לאירוע מכונן בחייהם של מנהלי עמותות ומגייסי כספים מישראל והעולם. שיטת 'מודל הנשר' הייחודי שפיתח, מאפשרת לכל אחד להפוך למומחה בעולם התרומות ולהכפיל את נתוני הגיוס שלו בעזרת תוכנית עבודה מדויקת וברורה.

השנה קיבלו ימי העיון שדרוג מיוחד תחת הכותרת: "כיווצנו!"

נותרו מקומות אחרונים בלבד. לחץ כאן עכשיו >>>

גיוס כספים במודל נשר צילום: יח"צ

השנה, ויטמן 'כיווצו' את כל תורת הגיוס ליום אחד, כל מנהל עמותה או מוסד שיזכה להשתתף ביום העיון ייצא תוך שעות בודדות עם ידע בלעדי, כלים פרקטיים והעצמה אישית שישנו לו את הגישה ויהפכו אותו למקצוען בגיוס כספים.

סדנת 'מודל הנשר' הינה שיטה מוכחת, מדויקת ויעילה לגיוס כספים בקנה מידה עצום – שתעניק לכם כלים מדהימים להפוך לעילוי בגיוס כספים ולנסוק לגבהים חדשים. פרי פיתוחו של המנטור שהעמיד בשנים האחרונות אלפי מנהלי עמותות מהארץ והעולם והביא אותם לגייס בהצלחה מיליונים. גם אתם יכולים להצטרף אליהם ולגייס הון.

והפעם, לראשונה, תקבלו את כל התוכן המרתק הזה בשעות ספורות בלבד!

בשפה מרתקת וקולחת, מוטי ויטמן יחשוף בפני המשתתפים את תמצית רזי המקצוע ויציג בצורה מסודרת ומפורטת את התהליכים הפסיכולוגיים העמוקים שהובילו אלפי אנשים לשלוף את הארנק ולהעניק לעמותות תרומות גדולות, בשמחה ומאור פנים.

לאחר מכן יערכו במקום מספר סדנאות מיוחדות איתם כל המשתתפים "ממריאים" והופכים לנשרים בגיוס:

"כיס אוויר" - סדנת בידוד ועקיפת התנגדויות, שתסייע לכם להתמודד עם כל מצב.

"מאיצים" - סדנה להגדלת התזרים. ארגז כלים איכותי ואפקטיבי לגיוס מרבי לעמותה שלכם.

"נתיבי טיסה" - כל שיטות הגיוס: פרונטלי, מכה של כסף ולא טפטופים, גיוס באמצעות כתיבה (במיילים ווצאפ, מודעות ועוד). ההזדמנות שלכם להרחיב אופקים.

וסדנת "מקורות מימון בלתי שגרתיים" - שתגלה לכם היכן קבור הכסף. 

גם על מיקום האירועים לא התפשרו אצל ויטמן: במלון "רמדה" בירושלים ואולם "כתר הרימון" היוקרתי בבני ברק.

מהר לשריין את מקומך ולהמריא עם 'מודל הנשר' לחץ כאן>>>

מה הוא סוד ההצלחה של האירוע?

הסוד של האירוע טמון בידע המטורף וחסר התקדים שהוא צופן, ידע שיעבור אליך תוך שעות ספורות וישנה לחלוטין את הדרך בה אתם חושב על תרומות.

פותחים יומנים, מה מחכה לכם?

האירוע יפתח ב"חימום והיכרות אישית" - ההזדמנות שלכם להיפגש עם המגייסים שעלו רמה - נטוורקינג.

לאחר מכן תהנו מארוחה יוקרתית שתעניק לכם אנרגיות להמשך היום.

מעבר לידע המקצועי והחיוני עבורך ועבור כל מגייס תרומות, האירוע מעניק שינוי תפיסה רגשי. העצמה אישית וביטחון עצמי שיאפשרו לכם לגייס בקלות ובלי היסוסים. התוצאה כפי שמדווחים אלפי בוגרי האירוע היא התרמה קלה יותר, בסכומים גבוהים יותר ובהרבה פחות מאמץ רגשי.

בנוסף, האירוע מהווה הזדמנות פז עבורך לפגוש עמיתים מכל רחבי הארץ וללמוד מניסיונם, ובמהלכו משתתפים המגייסים והמנהלים בסדנא מעשית המעניקה כלים לשימוש מידי, עוד באותו יום. ארוחה עשירה ומהודרת, תוגש למשתתפים לצד אירוח מפנק לאורך האירוע.

רבים מהמשתתפים באירועים הקודמים, העידו שהאירוע כשלעצמו, כבר שינה מהותית את תפיסת עולמם והוביל אותם לשגשג ולהצליח בקנה מידה שלא הכירו קודם.

נותרו מקומות אחרונים בלבד. לחץ כאן עכשיו >>>

יח"צכנס גיוס הכספיםצילום: יח"צ

"אחרי שהשתתפתי בכנס המקדים ושם שאלו הרבה שאלות..." מעיד הרב ברוך ישראל בוזנה, ראש מוסדות 'זכור לאברהם', "הבנתי שלמרות שכבר אספתי הרבה מאוד כסף, אני עדיין לא מקצועי."

"בזכות 'מודל הנשר' של מוטי הצלחתי להגשים חלום. ידעתי שאני יודע לדבר היטב עם סתם אנשים, אבל חששתי לדבר עם עשירים... אבל אחרי שיחות המוטיבציה ובניית הביטחון שמוטי העניק לנו. התחלתי לפעול בתחושת שליחות עמוקה. בעזרת 'רעיון שמציל את העולם' ו'דרייב' הרבה יותר חזק, הצלחתי להגיע ולחבר את התורם אלי. להסיר את כל ההתנגדויות ולרתום אותו בפועל להיות שותף אמיתי ובסכום גבוה. הכול בזכות השיטה המדויקת והמעצימה."

גם לכם מגיע להצליח בענק ולגייס מיליונים לעמותה שלכם בקלות. גם אתם יכולים להגיע ליציבות כלכלית, ולהפסיק לחשוש ממנהל הבנק. מגיע לכם ולעמותה שלכם להמריא ולזנק גבוה עם גב כלכלי רחב ותזרים שוטף. עכשיו זו ההזדמנות שלכם, להפוך ל'נשר' אמיתי בגיוס כספים מתוך ביטחון ויציבות.

כנס 'מגייסים ברמה אחרת' יוצא לדרך, והפעם כל שיטות הגיוס ביום אחד בלבד! אל תפספס את ההזדמנות

רוצה לגייס הרבה ומיד? לחץ כאן עכשיו >>>

מוטי ויטמן גיוס כספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד