כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
דו"ח ביטוח לאומי קובע שוב

מכבי היא הקופה הצומחת ביותר גם בשנת 2023

הנתון, שהתפרסם בדו"ח ביטוח לאומי לשנת 2023, מוכיח שוב כי הציבור הישראלי מכיר בחשיבות הבריאות ומעוניין להימנות על חברי מכבי הזוכים לשירותי רפואה מגוונים המוענקים על ידי רופאים מומחים ולמעטפת שירותים מורחבת המסייעת להם לשמור על בריאותם ולקיים אורח חיים בריא • מנהל מגזר חרדי במכבי ר' בן ציון פדר: "אנו נרגשים לראות שוב שהציבור מבין ומעריך את המעלות הרבות שישנן במכבי, ובוחרים נכון בהצטרפות למכבי המציעה את כל שירותי הבריאות והרפואה בפריסה רחבה ובהתאמה מרבית".

מכבי היא הקופה הצומחת ביותר גם בשנת 2023
מכבי צילום: יח"צ

בדו"ח ביטוח לאומי לשנת 2023 שהתפרסם לאחרונה, נמצא כי גם בשנת 2023 מכבי היא הקופה הצומחת ביותר במספר החברים המצטרפים לשורותיה. גם בסקר ברוקדייל שהתפרסם במרץ 2022 הובילה מכבי משמעותית; בסקר עלה כי חברי מכבי בריאים יותר - 82% מחברי מכבי דיווחו על בריאות טובה, וכמו כן שיעור שביעות הרצון הגבוה ביותר נמצא בקרב מבוטחי מכבי – 91%.

הנתונים הללו ונתונים דומים מסקרים נוספים, מגיעים בעקבות היותה של מכבי מאז ומתמיד קופה מקצועית, ומוכיחים שוב כי הציבור הישראלי מכיר בחשיבות הבריאות ומעוניין להימנות על חברי מכבי הזוכים לשירותי רפואה מגוונים המוענקים על ידי רופאים מומחים ולמעטפת שירותים מורחבת המסייעת להם לשמור על בריאותם ולקיים אורח חיים בריא.

בסלוגן החדש 'בריאות זה הכל' – שמסכם את מדיניותה של מכבי כמי שדואגת לחבריה כשהם חולים ודואגת גם לתת להם את כל מה שהם צריכים כדי שיהיו בריאים, מובילה מכבי לשינוי השיח בעולמות קופות החולים שעסק בעיקר בחולי, שידבר מעתה על הבריאות, כשבמקביל פועלת מכבי להמשיך ולהעניק לחברים מעטפת שירותים מגוונת שתמשיך להתפתח ולהתרחב על מנת לאפשר להם לחיות בבריאות איתנה.

כאמור, לצד מעטפת השירותים כדי לשמור על בריאות החברים, מקפידה מכבי על כך שרוב הרופאים המעניקים טיפול במרכזים הרפואיים, במרפאות ובמוקדי הרפואה הדחופה - יהיו רופאים מומחים, בכדי להבטיח מענה מקצועי ומעמיק בכל פניה לרופא. בנוסף, מכבי מגישה טיפולים רגשיים לילדים בעלות מופחתת כדי להבטיח שמירה על איכות חייהם מתוך ראייה כוללת שבריאות הגוף והנפש היא לפני הכול.

בין מעטפת השירותים שמגישה מכבי לחבריה כדי להבטיח שמירה על בריאותם, קיים עולם ההטבות 'אפ-אפ' שהושק בבלעדיות לפני כשמונה חודשים לחברי מכבי ומאז הועתק כמעט לשאר קופות החולים, ומאפשר לחברי 'מכבי זהב' ו'מכבי שלי' להכניס בריאות לשגרת יומם בסמיכות לביתם באמצעות פעילויות בריאות מגוונות הניתנות במכוני בריאות מובילים ברחבי הארץ ובעלות של 25 ₪ לפעילות. כמו כן, כמי שמובילה את תחום קידום הבריאות ברחבי הארץ במטרה לשמור על איכות החיים של חבריה, מפעילה מכבי סדנאות במגוון תחומים כמו הכנה ללידה, גמילה מעישון, התעמלות בריאותית, התמודדות עם סוכרת, קבוצות תמיכה ועוד, אשר יסייעו לחבריה לשמור על בריאותם.

מנהל מגזר חרדי במכבי ר' בן ציון פדר: "אנו נרגשים לראות שוב שהציבור מבין ומעריך את המעלות הרבות שישנן במכבי, ובוחרים נכון בהצטרפות למכבי המציעה את כל שירותי הבריאות והרפואה בפריסה רחבה ובהתאמה מרבית. נמשיך לצעוד יחד לעבר שיאים חדשים לטובת בריאות החברים".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד