כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
מַעֲשֵׂה אָבוֹת סִימָן לְבָנִים

לראשונה: תפקיד פוליטי לבנו הצעיר של טראמפ במפלגה הרפובליקנית

בארון טראמפ, בן 18 ומגלה עניין בפוליטיקה. בארון יגיע לכינוס הוועידה הרפובליקנית הלאומית, שם יזכה אביו באופן רשמי במועמדות לנשיאות. הוא יהיה אחד הצירים במשלחת של מדינת פלורידה, לצד אחיו למחצה הגדולים אריק ודונלד ג'וניור, והאחות טיפאני. בארון נבחר לאחד מ-41 צירי המפלגה בפלורידה

לראשונה: תפקיד פוליטי לבנו הצעיר של טראמפ במפלגה הרפובליקנית
קמפיין הבחירות של טראמפ צילום: קמפיין הבחירות של טראמפ

בנו הצעיר של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ , בארון, ייכנס לפוליטיקה לאחר שנבחר לשמש כציר של מדינת פלורידה בוועידה הלאומית הרפובליקנית עוד לפני שסיים את לימודיו בתיכון. 

בארון, שמלאו לו 18 במרץ, נבחר לאחד מ-41 הנציגים הכלליים של המדינה לוועידה הלאומית של הרפובליקנים במילווקי, ויסקונסין, באמצע יולי. 

הוא יהיה אחד מ-2,429 הנציגים שצפויים למנות רשמית את אביו כמועמד הרפובליקנים למירוץ 2024. 

יו"ר סניף המפלגה בפלורידה, אוון פאוור, אמר לרשת NBC: "יש לנו משלחת גדולה, נבחרי ציבור ואפילו בני משפחת טראמפ. אנחנו מתכוננים לנצח במדינת פלורידה ולנצח בגדול". 

בארון היה עד לאחרונה רחוק מעיני הציבור, אך הובא לאור הזרקורים השבוע לאחר ששופט עיכב את משפטו של אביו בניו יורק כדי שיוכל להשתתף בטקס סיום התיכון של בארון ב-17 במאי.

מלבד בארון, רשימת הצירים של פלורידה כוללת גם את האחים אריק ודונלד ג'וניור מאשתו הראשונה איוונה, ואת טיפאני הבת היחידה מאשתו השנייה מרלה.

 

דונלד טראמפ בארון טראמפ ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד