י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
מגיב לביידן

נתניהו: "אם נצטרך נעמוד לבד, אם צריך - נילחם בציפורניים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לאיום של ארה"ב לעצור את משלוחי הנשק לישראל ואמר: "אם נצטרך נעמוד לבד, אם צריך - נילחם בציפורניים". גנץ: "המתקפות על ארה"ב מצד שרים - כפיות טובה, מאמין שמשלוחי הנשק החשובים יימשכו"

נתניהו: "אם נצטרך נעמוד לבד, אם צריך - נילחם בציפורניים"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: בתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) לאיום של הנשיא ביידן להפסיקת את משלוחי הנשק לישראל ואמר: "אם נצטרך נעמוד לבד, אם צריך - נילחם בציפורניים".

נתניהו פתח את דבריו ואמר: "אנחנו ערב יום העצמאות. במלחמת העצמאות לפני 76 שנים היינו מעטים מול רבים. לא היה לנו נשק, היה אמברגו נשק על ישראל, אבל בתעצומות הנפש, הגבורה והאחדות בתוכנו - ניצחנו". 

ראש הממשלה נתניהו מגיב לביידן צילום: דוברות רה"מ

ראש הממשלה הוסיף: "היום אנחנו הרבה יותר חזקים. אנחנו נחושים, ואנחנו מאוחדים כדי להביס את אויבנו ומבקשי נפשנו. 

אם נצטרך לעמוד לבד, נעמוד לבד. אמרתי כבר שאם צריך - נילחם בציפורניים. אבל יש לנו הרבה יותר מציפורניים, ובאותן תעצומות נפש, בעזרת ה' יחד ננצח", כך ראש הממשלה.

גם יו"ר המחנה הממלכתי השר בני התייחס למתיחות מול ארה"ב והבהיר כי על ישראל להמשיך במלחמה ומנגד ביקר את השרים שתקפו את ארה"ב.

גנץ אמר: "השותפות בין ארה״ב לישראל היא שותפות אסטרטגית, ולא פחות חשוב מכך - שותפות ערכית". 

לדבריו, "ארה״ב התייצבה לצד ישראל בשעתה הקשה ביותר, והמתקפות עליה מצד שרים חסרי אחריות הן כפיות טובה שנועדה לצורכי פנים ושנובעת משיקולים פוליטיים.

אני מקיים ואמשיך לקיים דיאולוג ישיר בנושאים רבים ורגישים בעלי השפעה דרמטית על ביטחונה של ישראל ואני מאמין שמשלוחי הנשק החשובים יימשכו. מעבר לצורך הביטחוני, יש בכך אמירה מדינית חשובה להמשך העמידה של ארה״ב לצד ישראל".

גנץ הבהיר: "לישראל יש חובה ביטחונית ומוסרית להמשיך להילחם כדי להשיב את חטופינו ולהסיר את האיום של החמאס מדרום הארץ, ולארה״ב יש חובה מוסרית ואסטרטגית לאפשר לישראל את הכלים הנדרשים למשימה זו".

בנימין נתניהו בני גנץ מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד