כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
לעיני מצלמה

סטודנט יהודי בהולנד הותקף באלימות: "אירופה לא בטוחה"

מפגין פרו פלסטיני באמסטרדם תועד תוקף סטודנט יהודי באמצעות קרש: "הוא הכה אותי בזעם, המפגינים הזכירו לי את השנאה שראיתי בעיני מחבלי חמאס בצילומים מ-7 באוקטובר"

סטודנט יהודי בהולנד הותקף באלימות: "אירופה לא בטוחה"
שוטרים בהולנד צילום: Unsplash

בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות ניתן לראות שני מפגינים פרו פלסטינים מפעילים אלימות ומכים בקרש סטודנט יהודי בהולנד. בריאיון ל"ווינט" סיפר הסטודנט על התקרית. 

הסטודנט סיפר: "במהלך המחאות הוכיתי על ידי גבר עם כאפייה. הוא הכה אותי בזעם בראש באמצעות מוט מעץ. אני צילמתי את שני הגברים כדי להראות את הפנים שלהם לעולם, ומה שראיתי בפנים של הבחור זה את הזעם והשנאה הטהורה שהיו לו. זה הזכיר לי את השנאה שראיתי בעיני מחבלי חמאס בצילומים מ-7 באוקטובר. אני חושב שיש את אותו רוע כאן באמסטרדם, כמו שראינו בישראל".

חברו שהיה עד לתקרית אמר: "אם להיות כנה, הייתי לאחרונה בארץ והרגשתי בטוח יותר בישראל מאשר בהולנד. אירופה היא לא מקום בטוח יותר, וכך גם אמסטרדם והולנד נהיו גרועות יותר, עם אלימות המחאות".

"אני יכול להחביא את המגן-דוד שלי ואז זה בסדר, כי הם לא יודעים שאני יהודי. ברגע שאחבוש את הכיפה שלי הם יקללו אותי, ולא ארים דגל ישראל כי זה לא בטוח. ברחוב יש הרבה מוחים פרו-פלסטינים, יש הרבה דגלי פלסטין שנתלים מחוץ לחלונות, אבל אין דגלי ישראל, כי אם תתלה דגל ישראל תחטוף אבן לחלון. זה לא בטוח, להפגין את הציונות שלך", אמר.

מלחמת חרבות ברזל חמאס הולנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד