י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
"שריד לדור דעה"

פרוש ואייכלר מבכים: "הנהיגנו במשך עשרות בשנים"

במפלגות החרדיות הגיבו בצער על פטירת כ"ק האדמו"ר מביאלה. השר פרוש: "עולם התורה והחסידות בכלל ותנועת אגודת ישראל בפרט איבדה את מורה דרכה". חה"כ אייכלר: "במשך שנים רבות זכינו ליהנות מאורו בעצה ותושייה"

פרוש ואייכלר מבכים: "הנהיגנו במשך עשרות בשנים"
הרבי מביאלא זצ"ל בישיבת מועצת גדולי התורה צילום: אנשיל בעק

במפלגות החרדיות הגיבו הבוקר (שישי) בצער רב עם היוודע הבשורה המרה על הסתלקותו לשמי רום של כבוד קדושת האדמו"ר הגאון הצדיק רבי בצלאל שמחה מנחם בן ציון רבינוביץ, האדמו"ר מביאלא זצוק"ל, זקן חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל שהשיב את נשמתו ליוצרה בגיל 89.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש כתב: "נָפְלָה עֲטֶרֶת רֹאשֵׁנוּ. עולם התורה והחסידות בכלל ותנועת אגודת ישראל בפרט איבדה את מורה דרכה, מורינו ורבינו כ"ק האדמו"ר מביאלא זצוקללה"ה, זקן חברי מועצת גדולי התורה, שהנהיגנו במשך עשרות בשנים בדרך התורה והחסידות. שקולה מיתת צדיקים כשריפת בית אלקינו.

ח"כ ישראל אייכלר כתב: "יחד עם כל בית ישראל אבלים אנו על הסתלקותו של  כ"ק מרן האדמו"ר מביאלא זצוקללה"ה זקן חברי מועצת גדולי התורה. אוי לה אמרה ארעא דישראל כי אבדה כלי חמדתה בהילקח מעמנו חסידא ופרישא שריד לדור דעה, גאון ישראל, מזקני חכמי עולם התורה והחסידות אשר נשא על ליבו את משא הדור.

במשך שנים רבות זכינו ליהנות מאורו בעצה ותושיה, עבור צרכי כלל ישראל.  כאשר שהינו בצילו נוכחה בחדר אווירת הוד קדומים קדושה עם השקפה עמוקה על צרכי כלל ישראל בראי הדורות.

בימים טרופים אלו כאשר ספינת ישראל מיטלטלת בלב ים, אנו מתפללים כי יעמוד מול כיסא הכבוד ויתחנן על עמך ישראל הנתונים בצרה ובשביה לביטול רוע הגזירות ולישועת ישראל מיד צר ולגאולה במהרה. וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'", כך אייכלר.

ישראל אייכלר מאיר פרוש הרבי מביאלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד