כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
ערב סוער

המחאה בקפלן: קרובי חטופים נעצרו, מכת"זית הופעלה

משפחות חטופים חוסמות הערב את איילון צפון סמוך לגשר השלום: "נתניהו והממשלה מפקירים את משפחותינו למוות משיקולים פוליטיים" | המשטרה עצרה שלושה מפירי סדר - בהם כלתו של החטוף יורם מצגר

המחאה בקפלן: קרובי חטופים נעצרו, מכת"זית הופעלה
חסימת הכביש צילום: צילום מסך

בני משפחות חטופים יחד עם פעילים למען שחרור החטופים חוסמים את איילון צפון בסמוך לגשר השלום. בני המשפחות פינצ'רו את גלגלי רכביהם, נקשרו לרכביהם וקראו לציבור לצאת להפגין עכשיו "למען החטופים ולמען עצמאות ישראל מנתניהו".

חסימת הכביש צילום: באדיבות המצלם

מהמשפחות נמסר: "נתניהו הוא המכשול לעסקה וגם המכשול של המדינה. הוא שניהל את המלחמה הכושלת ביותר מקריב ובוגד ביקירינו למען הכיסא שלו. חמאס חזר לשלוט בחלקים שישראל כבשה וממשיך לשגר רקטות, הצפון מנוטרל ומאות אלפים עקורים בארצם. מדינת ישראל מבודדת בעולם ללא סיוע, ללא ביטחון כאשר 132 חטופים נמקים בשבי החמאס". 

"אין לנו עצמאות וגם לא תהיה כל זמן שנתניהו ממשיך לכהן כראש הממשלה, והחטופים בשבי החמאס. נתניהו והממשלה מפקירים את משפחותינו למוות משיקולים פוליטיים, כל אחד מהם שותף לפשע, למותם של החטופים ולחוסר הביטחון של כולנו. צריך לסיים את המלחמה להחזיר את החטופים, ולהחליף את הממשלה כדי לתקן את השבר של ישראל". 

במהלך המחאה איילה מצגר, כלתו של יורם מצגר החטוף בעזה, עוכבה על ידי המשטרה. יחד איתה עוכבו גם קרובי משפחות חטופים נוספים, בהם שחר מור זהירו, נטע היימן ואסנת מאיר. במהלך המחאה הופעלה מכת"זית. 

מהמשטרה נמסר כי "בתום המחאה המאושרת, רוב המוחים התפזרו בשקט. מנגד, למרות השיח עם המארגנים והאישור שניתן ע"י המשטרה למתחם מוסדר בצומת קפלן, התקבצו מספר מפגינים בכביש איילון לכיוון צפון באופן בלתי חוקי והחלו להפר את הסדר, תוך חסימת הכביש והדלקת מדורות. השוטרים עצרו 3 מפירי סדר. בנוסף נרשמו דוחות תנועה על סך 1,000 ש"ח למס' מפרי סדר".

 
 
קפלן משפחות חטופים מחאה המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד