כ"ז אייר התשפ"ד
04.06.2024
"נלחם עד הסוף"

אריאל הי"ד נפל בצפון הרצועה: "תישאר לעד בגיל 20"

אריאל צי"ם הי"ד נפל בצפון רצועת עזה. אחיו ספד: "לנו נשאר לזכור אותך ככה, בשיא שלך, אריה ג׳ינג׳י, בלתי עציר, שנלחם עד הסוף על כל דבר שהוא רוצה להשיג"

אריאל צים הי"ד
אריאל צים הי"ד צילום: רשתות חברתיות

הערב (מוצאי שבת) הותר לפרסום כי סמ"ר אריאל צים, בן 20, ממודיעין, לוחם בגדוד 931, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. אחיו יעקב ספד לו ברשת החברתית "X". 

"אריאל, אחי הקטן, האהוב, אני לא מאמין שכאן הסיפור שלך נגמר. שלושה ימים לפני יום הזיכרון, 217 ימים לתוך המלחמה הארורה הזאת, חודשים על חודשים שבהם כל שיחה הכי קטנה איתך אני מסיים ב-״תשמור על עצמך״ ו-״בלי שטויות שם״", כתב. 

עוד הוסיף: "אחרי מספיק זמן מתחילים להאמין שהכל באמת יהיה בסדר. שאם שרדת את התמרון הראשון והשני, ועוד קו שוחק ועוד אימון, וכל פעם חזרת הביתה בריא ושלם קצת יותר עייף מהפעם הקודמת אבל עדיין אתה, אז שום דבר כבר לא יקרה לך. אבל המלחמה הזאת מסרבת להיגמר, ועכשיו אנחנו שילמנו את המחיר הכי גדול שיש". 

"‏ראיתי כמה גדלת מאז הגיוס, בגוף ובנפש. כמה עברת וחווית, כל כך הרבה שפשוט לא היה לך מספיק זמן ומילים כדי לספר על הכל. רצית לעשות ולהתנסות המון אחרי השחרור, ואני הבטחתי לך שיהיה מספיק זמן לכל זה, ושאני אתמוך בך כשכל זה יגיע", ספד. 

עוד ספד אחיו של אריאל הי"ד: "‏ועכשיו - עכשיו אתה תישאר לעד בגיל 20 ולנו נשאר לזכור אותך ככה, בשיא שלך, אריה ג׳ינג׳י, בלתי עציר, שנלחם עד הסוף על כל דבר שהוא רוצה להשיג. אני אוהב אותך אריאל. תמיד".

 
צפון הרצועה מלחמת חרבות ברזל חלל צה"ל חטיבת הנח"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד