כ"ח אייר התשפ"ד
05.06.2024
עברייני תנועה

אין סוף לטיפשים בכבישים: יש נהגים שלא צריכים רישיון

שבוע שעבר תושב בת ים נעצר בגלל שהוא אף פעם לא טרח להוציא רישיון נהיגה. הוא נוסע במהירות של 148 קילומטרים לשעה במקום 90

אין סוף לטיפשים בכבישים: יש נהגים שלא צריכים רישיון
אופנוע מוחרם. לרוכב לא היה רשיון נהיגה מתאים צילום: דוברות המשטרה

לטיפשות אין סוף וגם לנכונות לסכן נהגים אחרים בכביש אין סוף. השבוע אנחנו מביאים לכם כמה סיפורים שהדרך היחידה לתאר אותם היא "מסמרי שיער", על ישראלים שפשוט לא אכפת להם מה קורה סביבם בכביש, שמוכנים לסכן לא רק את חייהם אלא גם את חיי כל סובביהם בכביש.

נתחיל בתושב קריית מלאכי בן 25 שנתפס סמוך לצומת פורידיס על אופנוע לבן ומהיר בעקבות עבירת תנועה. הרוכב שלף רישיון והשוטרים נדהמו לגלות שמדובר ברישיון 1 A, כלומר רישיון לאופנוע עם מגבלת הספק. חבל שהאופנוע שעליו הרוכב נתפס היה כזה שדורש רישיון A, או מה שבלשון העם נקרא "אופנוע כבד". הרוכב שלנו נעצר ונכלא והאופנוע הושבת לתקופה של 30 יום.

לרוכב שלנו לפחות יש, יותר נכון היה, רישיון נהיגה. מתברר שזה הישג: בשבוע שעבר תושב בת ים נעצר בגלל שהוא אף פעם לא טרח להוציא רישיון נהיגה. זה סיפור שהוא אמיתי: שוטרים שעמדו בשבוע שעבר בנתיבי איילון תפסו את הנהג כשהוא נוסע במהירות של 148 קילומטרים לשעה במקום 90, ואז הם גילו "על הדרך" שהאיש שמאחורי ההגה פסול לנהיגה על ידי בית משפט. בכלל אין לו רישיון. אז הנהג בן ה 24 נחקר ונשלח למעצר בית. הרכב הושבת לחודש. מה עוד?

הבה נעלה צפונה לפעילות אכיפה של המשטרה בכביש 70 סמוך לעספיא. שם נתפס תושב עספיא בן 51 שבשנת 2003 רישיון הנהיגה שלו פג. אם נעשה חשבון מהיר זה אומר שבגיל 40 רישיון הנהיגה שלו פקע. ומאז הוא על הכביש. הנהג כמובן נעצר ונכלא.

ואם אתם חושבים שזה היחיד אז אתם טועים. בשבוע שעבר נתפס בכביש 4 ,לא רחוק מבני ברק, תושב כפר ברא בן 44 כשהוא נוהג בזמן פסילה על ידי בית משפט. הנהג נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. נסיעה טובה.

 

משטרת התנועה מהירות מופרזת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד