כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
באירוע בכנסת

אוחנה: "דור מלחמת תשפ״ד התגלה במלוא תפארתו"

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ל-120 החיילות והחיילים המצטיינים: "היו מי שקראו לחלקכם דור הטיקטוק והאינסטה, אבל דור מלחמת תשפ״ד התגלה במלוא תפארתו כדור של גבורה שאינו נופל מאף דור שהגיע לפניו"

אוחנה: "דור מלחמת תשפ״ד התגלה במלוא תפארתו"
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה צילום: נועם מושקוביץ

יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה אירח היום (ראשון) ברחבת הכנסת טקס הוקרה ל-120 החיילות והחיילים המצטיינים. 

יו"ר הכנסת אמר בדבריו לחיילים המצטיינים: "השנה איננה שנה ככל השנים. טבח שבעה באוקטובר והמלחמה שנכפתה עלינו בעקבותיו, גבו את חייהם של אזרחים רבים, רבים מדי, זאת לצד את חייהם של חברותיכם וחבריכם לנשק. בשנה זו פצעינו עמוקים, עודם טריים ואף מדממים. משפחת השכול התרחבה במימדים שקשה לתפוס". 

 אוחנה הוסיף: "132 משפחות ממשיכות עדיין לחיות בשבעה באוקטובר, מאז שיקיריהן נחטפו בידי חמאס אל רצועת עזה. אתם חלק חשוב ובלתי נפרד מידה הארוכה של המדינה, אשר פועלת, מסייעת ומניעה את המערכת כדי לחלצם ולשחררם הביתה, אל משפחותיהם.

להיבחר כמצטיינים השנה הזאת, בין כל גילויי הגבורה, התעוזה ואומץ הלב, זו מצוינות מיוחדת. בחירתכם מעידה כי לא רק שהבנתם את גודל המשימה הניצבת בפניכם אל מול אתגרי השעה, אלא שהבאתם את עצמכם לשיא היכולת והביצוע - ברגע שהצבא והמדינה היו זקוקים לכם יותר מכל".

לדבריו, "היו מי שקראו לחלקכם דור הטיקטוק והאינסטה. אבל דור מלחמת תשפ״ד התגלה במלוא תפארתו כדור של גבורה שאינו נופל מאף דור שהגיע לפניו. בין אם בשדה הקרב בו לחמתם באומץ ובקור רוח באחת מהמלחמות האורבניות הסבוכות ביותר בהיסטוריה, בין אם בתפקידים תומכים אשר חיוניים להצלחת הכוחות בשטח ובין אם בעורף, בדאגה לאלו שלובשים את המדים או לאזרחינו.

אתגרים רבים נכונים לנו כעם וכמדינה, ונעבור אותם כולנו יחד – באחדות, שכם אל שכם, בדיוק כפי שאתם, חיילות וחיילי צה״ל, בסדיר ובמילואים, עשיתם ועודכם עושים. רוח האחדות הנושבת משורות הצבא מעניקה השראה אדירה גם לעורף. עלינו לשמר אותה ולפעול יחד כאגרוף ברזל אחד אל מול האויבים.

בשם הכנסת, תודה על מי שאתם, תודה על היותכם מצטיינים כדרך חיים, תודה שאתם שם בשביל כולנו", כך אוחנה.

מלחמת חרבות ברזל אמיר אוחנה יום הזיכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד