כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
שתי תצורות

אופל קומבו עם 7 מושבים ואבזור משופר

קבוצת לובינסקי, החלה לשווק את אופל קומבו לאחר שעבר עדכון חשוב של אמצע החיים. אופל קומבו המחודש ישווק בשלב הראשון בישראל בשתי תצורות מרכב

אופל קומבו עם 7 מושבים ואבזור משופר
האופל החדש צילום: אופל

יבואנית אופל, קבוצת לובינסקי, החלה לשווק את אופל קומבו לאחר שעבר עדכון חשוב של אמצע החיים. אופל קומבו זוכה לעיצוב חיצוני עדכני עם חזית חדשה לגמרי במראה המותגי המעודכן. זה כולל גם פגושים חדשים מלפנים ומאחור בצבע הרכב ויחידות תאורת 'לד' מטריקס אקטיביות בחתימת האור העדכנית של אופל.

תא הנוסעים של אופל קומבו אשר הציע נוחות ושימושיות מעולות לכל יושבי הרכב, הודות למושבים מפנקים וארגונומיה חכמה, קיבל לוח מחוונים דיגיטלי חדש בגודל 10 אינץ' ולצידו מסך מולטימדיה שצמח מ-8 אינץ' ל-10 אינץ' מרהיבים ובו יכולת הפעלה לרוב מערכות הרכב כולל Apple Carplay  ו- Android Auto מקוריים עם חיבור אלחוטי וממשק מלא בעברית.

במקביל, נוספו פיצ'רים של פתיחה והתנעה ללא מפתח, קיפול מראות חשמלי ויכולת פתיחה של החלון האחורי מתוך דלת תא המטען בכל רמות האבזור. גם גלגל ההגה עודכן לעיצוב חדש – זה הפך לאובלי קטום בעל ארבעה חישורים ועליו פקדי המולטימדיה, עזרי נהיגה לרבות מתגי בקרת השיוט והגבלת המהירות (גלגל הגה מחומם ברמת האבזור ELEGANCE PLUS). כל גרסאות אופל קומבו המעודכן מצוידות כעת במתג תיבת ההילוכים החדש של אופל במקום חוגת ההילוכים המוכרת ובבלם חניה חשמלי.

אופל קומבו המחודש ישווק בשלב הראשון בישראל בשתי תצורות מרכב – 5 מושבים (440 ס"מ אורך), 7 מושבים (475 ס"מ אורך), כאשר הן מצוידות במנוע 1.5 Hdi המפיק 130 כ"ס (3,750 סל"ד) ו-31.3 קג"מ (1,750 סל"ד) המשודך לתיבה אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים. שתי הגרסאות יוצעו בשתי רמות אבזור – EDITION PLUS בגרסת ה-5 מושבים ו- ELEGANCE PLUS בגרסת ה-7 מושבים.

בנוסף ל-6 כריות אוויר ושלל מערכות ייצוב, בלימה, תאורה מקוריות, בהתאם לרמות הגימור, אופל קומבו ברמת האבזור EDITION PLUS כולל רשימה ארוכה של מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ואלו כוללות:

  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה
  • מערכת התרעת סכנת התנגשות
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית
  • בקרת ערנות לנהג
  • מערכת זיהוי תמרורים והמלצת שינוי מהירות בבקרת השיוט
  • סיוע בזינוק בעליה

 רמת האבזור ELEGANCE PLUS מוסיפה גם מערכת התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה.

אופל קומבו ישווק בישראל עם אחריות של 4 שנים או 120,000 ק"מ.

            מחירים:

  • אופל קומבו 5 מושבים EDITION PLUS: 174,990 שקל
  • אופל קומבו 7 מושבים ELEGANCE PLUS: 189,990 שקל

     
אופל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד