כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
סופג מתקפה

"מיואש כמו שלא הייתי מעולם" | הציוץ של כתב 'הארץ'

"השנאה בעיניים לנציגים של חצי מהעם לא כאבה לך? שנאה לחרדים, לדתיים, לימין? אנחנו לא מטומטמים" | מיטב התגובות לציוץ של ג'וש בריינר

"מיואש כמו שלא הייתי מעולם" | הציוץ של כתב 'הארץ'
השר בן גביר נואם באשדוד צילום: Liron Moldovan/Flash90

ושוב גוש בריינר והאובססיה שלו לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. כתב 'הארץ' צייץ היום (שני - יום הזיכרון): "יוצא מבית העלמין באשדוד מיואש כמו שלא הייתי מעולם. כמות השנאה שהייתה בעיניים של אנשים כלפי משפחות ומכריהם שלא צעקו ולא אמרו מילה, רק יצאו מהמקום כשהם לובשים חולצה שחורה עם כיתוב להחזרת החטופים - היא אדירה".

לדבריו, "חלקם זוהו כי באו עם דגל. "משלמים לכם", "המלחמה בגללכם", "בוגדים", "זבל" ועוד. אלימות ודחיפות בין קברים, קריאות נגד התקשורת, אין סוף קללות מחוץ לבית העלמין. נורא. הצליח לך איתמר. סחתיין".

כתב המשפט של 'חדשות 13', אביעד גליקמן הגיב לו וכתב: "וזה הכי עצוב. שיש חלק בישראל שהם כבר מזמן לא האחים שלנו".

כתב 'ישראל היום', חנן גרינווד כתב בתגובה: "תסביר לי למה זה סביר לצעוק קריאות גנאי לעבר איש ציבור אבל לא סביר להתנגד לאותן קריאות? אני נגד שני המקרים אגב".

מתוך שידורי ערוץ 14ג'וש בריינרצילום: מתוך שידורי ערוץ 14

עורך אתר הביקורת התקשורתית, 'פרספקטיבה', חנן עמיאור הגיב: "דבר אחד בשום אופן אל תעשה ג'וש, אל תשאל את עצמך שמא יש לתקשורת אחריות כלשהי לקריאות נגדה. את זה לעולם שלא תעז לעשות. זכור והזכר: הקהל הקורא הוא הבעיה, חלילה לא התקשורת. (במיוחד לא עלון תעמולת האויב שאתה משרת בו)".

העיתונאית דנה בצלאל כתבה לבריינר בתגובה: "השנאה בעיניים לנציגים של חצי מהעם לא כאבה לך? שנאה לחרדים, לדתיים, לימין? קריאות נגד נציגי הממשלה זו מחאה קדושה ומוצדקת שיוצאת מהלב, אבל קריאות נגד התקשורת, נגד הפגנות בטקסי זיכרון זה "עימותים וקללות"? פתאום זה משהו שלילי, כואב ומכאיב? בוא ג'וש, אנחנו לא מטומטמים".

כתב 'רדיו דרום', אודי דוד בן דוד הגיב והעיד: "גוש הייתי שם גם. לא יודע מה אתה ראית שלא ראיתי בעצמי, אבל לפחות אחד מאלו שהגיעו עם החולצות סיפר לי שהוא בכלל לא קשור לשם. אחרים עשו הכל בשביל לעשות פרובוקציה, ואולי אולי כמה שהיו לידך היו בשקט".

איש התקשורת ינון מגל פרסם הודעה שקיבל היום: "‏היי ינון, אני חייב לומר לך שאני הייתי הבוקר בטקס בבית העלמין באשדוד, היו שם בערך 3 מפגינים, 2 נשים וגבר 1. כשהשר איתמר בן גביר נכנס הם צעקו לו ממשלת החורבן משתמט ואז כל הקהל צעק להם תשתקו, ואז כמה גררו אותם החוצה כדי שלא יפריעו, כי אנחנו עיר ששונאת מחלוקות וכל האנשים נהנו לשמוע את השר בן גביר.  ותעזוב את זה שהשר ייצא איזה מילים חמות הוא קיבל מהקהל איזה פרגונים... כשהבחורה צעקה לעבר בן גביר ידעתי שהאירוע הבודד הזה יתפוס את כל אתרי התקשורת, אבל שכולם היו יד אחת נגדה ושפירגנו לו בסוף את זה לא מראים... חרפה".

"זה מעניין לשמוע על ייאוש משנאה והשנאה דווקא ממך אחי…", כתב הזמר והפובליציסט ישי לפידות.

ג'וש בריינר יום הזיכרון אשדוד איתמר בן גביר אביעד גליקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד