ג' סיון התשפ"ד
09.06.2024
באגרת ליום העצמאות

הנשיא ביידן להרצוג: "ארה"ב הראשונה שהכירה בישראל כמדינה עצמאית ב-1948"

נשיא ארצות הברית לנשיא המדינה: ״המחויבות של ארצות הברית לביטחונה של ישראל היא איתנה. זה קריטי שהמדינות שלנו יעבדו יחד כדי להגביר את הביטחון והשלום עבור ישראל והאזור כולו. אני מצפה שהמדינות שלנו ימשיכו לעבוד יחד כדי ליצור עתיד מזהיר יותר עבור כל עמנו״

הנשיא ביידן להרצוג: "ארה"ב הראשונה שהכירה בישראל כמדינה עצמאית ב-1948"
הנשיאים יצחק הרצוג וג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארצות הברית שלח לנשיא המדינה אגרת מיוחדת לרגל יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל:

״אדוני הנשיא, בשם תושבי ארצות הברית, אני שולח את איחוליי החמים לך ולעם ישראל במלאת 76 שנה למדינת ישראל. ארצות הברית גאה ביחסים המתמשכים שלנו עם ישראל. כמדינה הראשונה שהכירה בישראל כמדינה עצמאית ב-1948, הקשרים שלנו מושתתים על ידי ערכים דמוקרטיים משותפים, אינטרסים משותפים וזיקה תרבותית דומה".

בית הנשיאמכתב הנשיא ביידןצילום: בית הנשיא

עוד מהמכתב של הנשיא ביידן: "השנה האחרונה הייתה כואבת מאוד, שכן, ישראל ספגה את המתקפה הקשה ביותר בתולדותיה ב-7 באוקטובר 2023. אבל עם ישראל הפגין כוח וחוסן אדיר. כפי שהבהרתי לאחר מתקפת החמאס - לאורך כל חיי תמכתי והייתי לנשיא היחיד שביקר בישראל בזמן מלחמה - המחויבות של ארצות הברית לביטחונה של ישראל היא איתנה. זה קריטי שהמדינות שלנו יעבדו יחד כדי להגביר את הביטחון והשלום עבור ישראל והאזור כולו. אני מצפה שהמדינות שלנו ימשיכו לעבוד יחד כדי ליצור עתיד מזהיר יותר עבור כל עמנו".

לסיום כתב: "אני מברך את עם ישראל ביום העצמאות שלכם, ומקווה שהשנה הקרובה תביא יותר שלום ושמחה מאשר סבל. יום עצמאות שמח! שלך, ג'וזף ר. ביידן ג'וניור".

הנשיא ביידן הנשיא הרצוג יום העצמאות ה-76 חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד