כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
'גם במדינות אחרות'

סוף לתכנים הפיראטים בטלגרם? "תשתף פעולה עם רשויות אכיפת החוק"

טלגרם תשתף פעולה עם ממשלת מלזיה | הדבר צפוי להשפיע על גישתה של החברה לתכנים פיראטיים גם במדינות אחרות, שעשויות להפעיל לחץ על החברה לנקוט בצעדים דומים להסרת תכנים פיראטיים מהפלטפורמה

סוף לתכנים הפיראטים בטלגרם? "תשתף פעולה עם רשויות אכיפת החוק"
אילוסטרציה צילום: unsplash

טלגרם, שהפכה לחממה של תוכן פיראטי, עומדת לשתף פעולה עם רשויות אכיפת החוק במלזיה במטרה לחסום תכנים פיראטיים. פריצת הדרך הושגה לאחר סבב פגישות בין נציגי משרד החוץ המלזי לבין נציגי טלגרם.

על פי הפרסום שהובא ב'וואלה', בפגישה שנכח בה גם שר החוץ פחמי פאדזיל, הוחלט על קיום פגישה נוספת במלזיה, שהתקיימה בחודש שעבר, ועל פי דיווחים נציגי טלגרם הסכימו לשתף פעולה עם הרשויות המלזיות במאבק בתכנים המפרים זכויות יוצרים.

"קיבלנו תלונות, על כך שסרטים פיראטיים מופצים בפלטפורמה." אמר פאדזיל, הוא הוסיף כי המאבק בפיראטיות דורש שיתוף פעולה של המפיצים, בעלי זכויות היוצרים, וכן גופים ממשלתיים כמו רשות התקשורת והמלטימדיה המלזית (MCMC), והביע תקווה שגם פלטפורמות אחרות יצטרפו למאבק.

חשוב לציין כי עם כל הרצון והנחישות של הגורמים הממשלתיים במלזיה, יידרש זמן כדי לטפל נדרש בבעיה, שכן טלגרם אינה חברה רשומה במלזיה.

בטלגרם לא התייחסו לפרסומים בכלי התקשורת באסיה, אך שיתוף פעולה עם ממשלת מלזיה צפוי להשפיע על גישתה של החברה לתכנים פיראטיים גם במדינות אחרות, שעשויות להפעיל לחץ על החברה לנקוט בצעדים דומים להסרת תכנים פיראטיים מהפלטפורמה.

טלגרם מדיה חברתית סרטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד