כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
בעיר שדרות

בן גביר השתתף בצעדת עזה: "זה הפתרון האמיתי"

השר איתמר בן גביר בצעדת עזה: "צריך שני דברים שחייבים לעשות: אחד- חוזרים לעזה עכשיו! חוזרים הביתה! חוזרים לארצנו הקדושה! ושניים- עידוד הגירה. לעודד עזיבה מרצון של התושבים בעזה. זה מוסרי! זה רציונלי! זה נכון! זאת האמת"

בן גביר השתתף בצעדת עזה: "זה הפתרון האמיתי"
השר איתמר בן גביר צילום: באדיבות המצלם

יו"ר עוצמה יהודית השר איתמר בן גביר השתתף בצוהריים (שלישי) ב"צעדת עזה" בקריאה להחזיר את ההתיישבות היהודית ברצועת עזה ונשא דברים.

בן גביר אמר: "כשיצאתי מהבית הבן שלי אמר לי אבא, יש לך 3 צלעות שבורות, הרופא אמר שאתה צריך לנוח במיטה, למה אתה הולך? עניתי לו שלצעדה באמת לא אצליח להגיע, אבל אני חייב להגיע לפחות עכשיו, כי מה שאתם עושים כאן זה הפתרון האמיתי.

השר איתמר בן גביר צילום: באדיבות המצלם

אנחנו יכולים לשבת בקבינט וללחוץ על פעולה ברפיח, לא להתפשר על הפסקת המלחמה, לדרוש שיעשו סיכולים ממוקדים, אבל כדי לגמור את הבעיה, כדי שהבעיה לא תחזור, צריך שני דברים שחייבים לעשות: אחד- חוזרים לעזה עכשיו! חוזרים הביתה! חוזרים לארצנו הקדושה! ושניים- עידוד הגירה. לעודד עזיבה מרצון של התושבים בעזה. זה מוסרי! זה רציונלי! זה נכון! זאת האמת! זאת התורה וזאת הדרך היחידה! וכן, זה גם הומניטרי.".

ואגב הומניטרי, הוסיף בן גביר ואמר, "אני מתבייש שאני היחיד בקבינט שהצבעתי נגד העברת המשלוחים לעזה דרך כרם שלום. כן, אני מבין שהעולם לוחץ, כן אני מבין שהיועצת המשפטית מאיימת, כן אני מבין שמי שלא מתיישר יורדים עליו בתקשורת. אני גאה שיורדים עלי בתקשורת. אמרתי את זה קודם ואני אומר את זה גם עכשיו: רוצים הומניטרי? תמורת הומניטרי! רוצים להעביר אוכל לילדים בעזה? שיחזירו לנו את אריאל וכפיר ביבס. רוצים שנשים בעזה יקבלו קורת גג? שיחזירו לנו את שירי ביבס ואת כל יתר החטופות.

רוצים שיראו את הנוחבות? שיתנו לנו לראות את החטופים. כשהצלב האדום ביקשו ממני לראות את הנוחבות אמרתי להם שאין בעיה. על כל נוחבה שהפ רואים, אני רואה חטוף שלנו - אפילו דרך ווידאו שמספר לי מה מצבו.

כך זה נורמלי. כך זה צריך לעבוד וכשאר אנו  שרים בתקווה את להיות עם חופשי בארצנו -  לכך אנו בדיוק מתכוונים - חג עצמאות שמח!", אמר.

איתמר בן גביר צעדת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד