כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
ההיעדרות מהטקסים

הפרופסור על נתניהו: "גל שמועות לגבי כשירותו הבריאותית"

האם ההיעדרות של נתניהו מטקסי יום העצמאות כולם, נובעת מסיבה רפואית בכלל? יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור דורש דיווח לאזרחים

הפרופסור על נתניהו: "גל שמועות לגבי כשירותו הבריאותית"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

אזרחים רבים תמהו ויש גם שכעסו על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו בחר להיעדר מכל טקסי יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, לא נכח בטקס הדלקת המשואות, טקס מצטיני הנשיא, טקס חידון התנ"ך וטקס הענקת פרסי ישראל.

פרופ' חגי לוין, יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל, התייחס לכך בחשבון ה-X שלו וכתב: "נתניהו נעדר מאירועי יום העצמאות הממלכתיים. היעדרותו מעוררת גל שמועות לגבי כשירותו הבריאותית. מגיע לציבור בישראל דיווח אמת על מצבו הרפואי של ראש הממשלה ועל הסיבות להיעדרותו".

איש התקשורת ינון מגל, שיתף את הציוץ ותהה "פרופ' חגי לוין הוא מפגר?", כלשונו.

Yonatan Sindel/Flash90פרופ' חגי לויןצילום: Yonatan Sindel/Flash90

העיתונאי אבי רבינא הגיב לפרופ' לוין וכתב: "גל שמועות במוח הקונספירטיבי שלך ושל אורי משגב. חבל שכרופא, לא השכלת לבדוק פעם את עצמך".

עורך 'יום ליום', יוחאי דנינו הגיב לו: "ואתה יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל? אומר בזהירות המתבקשת, אבל בעיניי אתה זקוק לאשפוז בכפיה. לכאורה כמובן. הציוצים שלך מעוררים גל שמועות לגבי כשירותך לתפקיד. מגיע לציבור דיווח אמת על מצבו אחד שקופץ לפוליטיקה ונבעט עוד לפני כן, וחוזר באמתלא של בכיר במערך הבריאות".

לצד אלה נרשמו תגובות נזעמות רבות כלפי הפרופסור שהפך בשנים אחרונות לדמות פוליטית, כזכור בינואר 2021 הצטרף פרופ' לוין למפלגת תל"ם של משה בוגי יעלון שכזכור לא עברה את אחוז החסימה ונותרה מחוץ לכנסת.

פרופ' חגי לוין בנימין נתניהו ינון מגל יום העצמאות נעדר היעדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד