כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
פונה בדמעות

מה גרם לגאון רבי שלמה מילר לצאת מגדרו?

הגאון רבי שלמה מילר שליט"א מראשי ישיבת כנסת יצחק במודיעין עילית ומגיד מישרים נודע, לא נשאר אדיש אל מול מקרה המצוקה החריף אליו נחשף • הוא פונה לציבור בדמעות, ומבקש לסייע

מה גרם לגאון רבי שלמה מילר לצאת מגדרו?
הרב מילר צילום: קופת העיר

דרשותיו של הגאון רבי שלמה מילר נודעו לשם ולתהילה ברחבי העולם היהודי, כמלאות שמחה וחיות של קדושה. הרב נוהג לדבר על ענייני הפרשה ונושאים שונים, כשהוא מתמלא רגשי שמחה והתלהבות, ומציף אותם גם בלב שומעי לקחו. 

אבל הפעם עולות דמעות בגרונו של מגיד המישרים הנודע, הוא לא יכול להחשות ולהישאר אדיש אל מול המצוקה הנוראה של משפחה אותה הוא מכיר באופן אישי, כשהבית כולו עומד רגע לפני התפרקות. 

זאת, לאחר שעקרת הבית והמפרנסת העיקרית של המשפחה, לקתה במחלה הנוראה, ומאז הבית לא מתפקד, המצב הכלכלי מתדרדר מדחי אל דחי, והילדים נותרים אבודים וחסרי כל בזמן שאביהם לא מצליח לעזוב את מיטת רעייתו השוכבת על ערש דווי בבית החולים. 

לעזרה למשפחה הקליקו כאן>>>

"אחים יקרים באנו פה בפניה נרגשת אליכם", אומר הרב מילר בפנותו לציבור הרחב, "מדובר במשפחה מיוחדת בעל תלמיד חכם, ילדים נפלאים והאמא במצב לא פשוט. 

"הבית ממש במצב של התפרקות. הם הגיעו למצב של פת לחם! בנפשנו הדבר להציל את המשפחה הזאת. לא שייך להשאיר אותם לבד!

"כולנו צריכים לתת את הלב והנשמה בתרומה הגונה, כדי שהכן המשפחה הזו תוכל לעמוד על הרגליים", זועק הרב מילר כשדמעות חונקות את גרונו, "אי אפשר להשאיר ככה בעל מתמודד עם אישה חולה במצב לא פשוט בכלל".

מדובר במקרה קשה של משפחה בריאה ומתפקדת שנקלעה ביום בהיר למשבר חמור, כשהתברר שאם המשפחה והמפרנסת העיקרית, סובלת ממחלה קשה ומיטלטלת בין חיים למוות ל"ע. 

הרב מילר מבקש מכל הלב לסייע למשפחה היקרה, ומוסיף ברכה הגונה מעמקי לבבו למי שיתגייס לסייע למקרה המצוקה הקשה: "ללא ספק כל אחד שייתן תרומה הגונה לסייע למשפחה הזאת - הקדוש ברוך הוא לא נשאר חייב! הוא ישלם לכם מידה כנגד מידה שלא תדעו מצער, ושכל המשפחה יהיו בריאים ושלמים, ושתמיד יהיה לכם שפע ברכה והצלחה מתוך נחת ובריאות". 

לעזרה למשפחה הקליקו כאן>>>

 

קופת העיר הרב מילר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד