כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
ל"ג בעומר בבית שמש

אושר המיקום להדלקת הרבבות של המשפיע ר' מיילך בידרמן

ההדלקה הגדולה בישראל של המשפיע הנודע רבי מיילך בידרמן תיערך בבית שמש. סגן ראש העיר שמעון גולדברג הגיע לסיור במקום עם המפקדים ובכירי העירייה והשטח אושר. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על מעמד ההדלקה

אושר המיקום להדלקת הרבבות של המשפיע ר' מיילך בידרמן
ההדלקה של רבי מיילך במירון תשפ"ג צילום: שוקי לרר

לאחר סגירת מירון בל"ג בעומר: מתחם ההדלקה הגדולה בישראל תיערך ברמה ד' בבית שמש בראשות המשפיע הנודע הרב אלימלך בידרמן שמדליק כמידי שנה במירון מלבד בשנה אחר האסון שהדליק בבית שמש. 

בשנה שעברה הייתה זו ההדלקה הגדולה ביותר של המשפיע ר' מיילך במתחם 89 במירון והשנה כחלק מהיערכות לקראת ל"ג בעומר תשפ"ד ובעקבות ההחלטה שציון הרשב"י במירון יהיה סגור בל"ג בעומר ההדלקת תיערך בבית שמש. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעיריית בית שמש פעלו להקים בעיר מתחם ענק לקראת ל"ג בעומר עם קיבולת עוצמתית של מעל 30,000 משתתפים בכדי לקיים במתחם את ההדלקה הגדולה בישראל של המשפיע הנודע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן שתיערך במוצאי שבת ל"ג בעומר.

לאחר פגישות ודיונים עם אנשי מקצוע במטרה למצוא את המיקום העומד על דרישות כוחות הביטחון הוכרע על רחוב זכריה הנביא בכניסה לרמה ד' בבית שמש. 

כוחות החירום והבטחון עם מ"מ וסגן ראה"ע שמעון גולדברג, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, מפקד תחנת בית שמש במשטרת ישראל סנ"צ אלון וינשטיין, צוות ההפקה ועוד הגיעו לסיור בשטח שבסיומו אושר השימוש בשטח להדלקה הגדולה.

כמו כן לקראת הדלקת הרבבות של הגר"א בידרמן, השר מאיר פרוש פנה למשרד התחבורה לתגבר את התחבורה הציבורית בליל ל"ג בעומר למתחם - "באירוע צפויים להשתתף עשרות אלפים, וביכולתו לתרום לריתוק הקהל בבית שמש לאור ההחלטה הביטחונית המצערת והבלתי נמנעת לפיה אין אפשרות לקיים את הילולת רשב"י במירון בהשתתפות המונים". 

באדיבות המצלםשמעון גולדברג בסיור עם המפקדים ובכירי העירייה בשטחצילום: באדיבות המצלם

ההמונים שמגיעים להדלקה של ר' מיילך מגיעים להתחזק ור' מיילך במשך שעות מחזק את הרבבות במשנתו של רשב"י יחד עם ניגונים ושירה עד כלות הכוחות. 

הרב אלימלך בידרמן הדלקה בלג בעומר בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד