כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

ענק הביובית על הסיבות הנפוצות ביותר להזמין שירותי ביובית

שירותי ביובית נחשבים למאוד נפוצים בימינו, ככל שצנרות הביוב מתיישנות והבנייה החדשה רק הולכת וגוברת ונוצר לחץ על המערכות הקיימות. הביובית היא מעין כלי רכב שנושא על גבו מיכלים ענקיים עם צינורות והיא נועדה לטפל בבעיות ביוב מורכבות. מתי בדרך כלל צריך ביובית? המומחים של ענק הביובית ריכזו עבורכם את הסיבות הנפוצות

ענק הביובית על הסיבות הנפוצות ביותר להזמין שירותי ביובית
תיקון ביוב צילום: FREEPIK

על מנת לבצע שאיבות שונות

אחת הסיבות הנפוצות ביותר להזמנת ביובית היא שאיבות של נוזלים בהיקפים גדולים. ניתן לציין כמה תרחישים שבהם הדבר נדרש:

  • שאיבת הצפות – למשל כאלו שנגרמו בשל סתימה קשה בצנרת שלא זוהתה בזמן או פיצוץ באחד הצינורות או כאשר עולה הצורך בביצוע שאיבת מים מחניון או מקלט שהוצפו לאחר יום גשם סוער במיוחד.
  • שאיבת בורות שומן ומפרידי שומנים – בורות כאלו נמצאים במבני מגורים עם קווי ביוב בעייתיים, אך במיוחד בעסקים שמחויבים להחזיק את המתקנים הללו על פי חוק. במקום שהשומנים הללו יזרמו למערכת הביוב, יכבידו עליה, יסתמו אותה ויקשו על תהליכי הטיפול במים, הם מופרדים מהנוזלים האחרים למיכל נפרד ונשאבים על ידי צוות הביובית אחת לתקופה באופן מסודר. רק קבלן ביוב רשאי לבצע את המשימה הזאת, לחתום על המסמכים הנדרשים ולפנות את תכולת השמן למתקנים שמיועדים לכך.
  • שאיבות נוספות – השירות מתאים גם עבור שאיבה של בורות ספיגה ורקב, שאיבת שירותים כימיים, שאיבות באתרי בנייה, שאיבה של בריכות שחייה ועוד.

כשצריך לפתוח סתימת ביוב קשה

סתימות ביוב קשות הן כאלה שלא תוכלו לפתוח באמצעים רגילים בעצמכם, גם לא בעזרתו של אינסטלטור. הן ממוקמות עמוק בתוך הצנרת ונגרמות בשל שימוש לא נכון וזריקת פריטים וחומרים שונים לתוכה. אלו יכולים להיות מגבונים, חיתולים, פסולת בניין, שומנים ועוד. סתימה קשה יכולה להיגרם גם בגלל שורשים שחדרו לצינורות וחסמו אותם. פתיחת סתימות ביוב מורכבות שכאלה מבוצעת על ידי לחץ מים חזק שמייצרת ביובית וראשי צינור שמסוגלים לטפל בכל גורם חוסם, קשה ככל שיהיה.

למשל, חיתוך שורשים בביוב יתבצע על ידי דיזה קוצצת שתחובר לצינור, אבנים ובטון יטופלו על ידי דיזה מרסקת ושומנים על ידי דיזה ממיסה. קיימת גם דיזה מגבירת לחץ מים, מה שיכול לעזור בסתימות שנגרמות בשל כמות גדולה מאוד של מגבונים. נותן שירות מקצועי בתחום ידאג גם לבצע לפני צילום של כל המערכת מבפנים. צילום קווי ביוב מתבצע באמצעות מצלמות מיוחדות וזאת כדי לאפיין במדויק את החסימה מבחינת מיקום והגורם לה.

כשרוצים לשטוף את קווי הביוב

אם אתם יודעים מראש שקווי הביוב שלכם בעייתיים, ישנים ונוטים להיסתם לעיתים קרובות מדי, כדאי לכם להזמין שירותי ביובית שימנעו מראש את הסתימה הבאה על ידי שטיפה של הצנרת מבפנים. שטיפת קווי ביוב באמצעות לחץ מים גבוה שמספקת הביובית, בשילוב עם עם דיזה ייעודית שמסוגלת להגביר את הלחץ ולשטוף את הצנרת ב-360 מעלות לכל אורכה, מאפשרת לנקות את הקווים לחלוטין, לגלות סתימות עוד בשלב מוקדם שלהן, לפתוח אותן ולמנוע צרות צרורות בהמשך.

עם מי כדאי לכם להתקשר עבור שירותי ביובית?

חשוב מאוד לא להתפשר כשמחפשים חברת ביובית, אלא לבחור בקבלן ביוב עם ניסיון בעבודה הנדרשת. כך תוכלו להיות בטוחים שהעבודה תתבצע עם הביובית המתאימה ביותר למשימה שעומדת על הפרק, שיעשה שימוש בציוד מתקדם ושתוכלו לקבל מענה מקצועי לכל בעיה נוספת שתתגלה בשטח מבלי שתצטרכו לחפש בעל מקצוע נוסף שיטפל בה. חברת ענק הביובית היא אפשרות מצוינת ומציעה לכם שירותי ביובית בפריסה נרחבת ובזמינות גבוהה. מוזמנים ליצור קשר ולקבל את כל המידע.

ענק הביובית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד