כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
חתן התנ"ך מספר

"כשיוסי נהרג, החלטתי שאם הוא רצה זוכה בחידון התנ"ך – הוא גם יקבל"

אביתר בר גיל, אחד משני חתני התנ"ך ותלמידו של יוסי הרשקוביץ הי"ד, סיפר לאחר הזכייה: "יוסי מאוד דרבן אותי להגיע לרגע הזה, הוא עצמו היה חובב תנ"ך לא קטן"

"כשיוסי נהרג, החלטתי שאם הוא רצה זוכה בחידון התנ"ך – הוא גם יקבל"
יוסי הרשקוביץ הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

אתמול (שלישי) הוכרז בתום חידון התנ"ך על שני חתני חידון התנ"ך העולמי לנוער תשפ"ד: אביתר מרדכי בר גיל, ודוד שאשא. בר גיל הוא תלמיד כיתה י"א בתיכון אורט פלך בנים, שמנהלו יוסי הרשקוביץ הי"ד נפל בעזה. 

בריאיון ל"ווינט" סיפר בר גיל: "יוסי מאוד דרבן אותי להגיע לרגע הזה, הוא עצמו היה חובב תנ"ך לא קטן והיה לו חשוב מאוד שיהיה מישהו שלפחות ינסה, לאו דווקא יזכה". 

עוד סיפר בר גיל: "הוא באמת ראה בכל ניסיון איזושהי תנועה למען ההצלחה, איזושהי התמדה. הוא ראה בזה הצלחה גדולה, והוא רצה מאוד שיהיה מישהו שיגיע רחוק. הוא תמיד דרבן אותי, הוא גם נתן לי את התנ"ך שאני עדיין משתמש בו עד היום, ולמדתי איתו לחידון. כשהוא נהרג, החלטתי שאם הוא רצה זוכה – הוא גם יקבל, ועשיתי את ההשתדלות".

כשנשאל האם הנפילה של יוסי הי"ד דרבנה אותו ללמוד בצורה משמעותית יותר לקראת החידון, השיב: "באיזשהו מקום, ידעתי שזה היה חשוב לו ורציתי לעשות את זה למענו ולזכרו. עשיתי את זה יותר ודרבנתי את עצמי".

יוסי הרשקוביץ מלחמת חרבות ברזל חידון התנ"ך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד