כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
פתרון נזיל

"ככה המשפחה שלי שותה הרבה יותר מים בקיץ"

בכל שנה אנו מגיעים מחדש לאותן הנקודות - האם הילדים שתו מספיק, האם למלא את המקרר בבקבוקי מים ואיך נגרום לעצמנו לשתות יותר • זה הפתרון

"ככה המשפחה שלי שותה הרבה יותר מים בקיץ"
בלי לסחוב מים יותר צילום: יח"צ

הקיץ כבר פה. גלי השרב מכים בנו בעוצמתם ונראה כי השנה הקיץ עומד להיות חם במיוחד. גם התחזית לא נראית מרנינה במיוחד, ימים בהם המעלות עומדות מעל לשלושים כבר הפכו לשגרה. לנו כהורים עומדת מטרה מול העיניים, שהילדים לא ידלגו על שתיה מרובה ואף למצוא את הדרך בה זה יקרה.

העובדות מוכיחות - ילדים בעלי נגישות למים קרים שותים יותר. ילדים מטבעם אינם מסתכלים לטווח ארוך ואינם מתכננים מה ישתו לאחר משחק סוער או כאשר ישובו מבית הספר.

ובואו נאמר את האמת, לא רק לילדים אנו אמורים לדאוג, אלא גם לנו המבוגרים. גם אנו מוצאים את עצמנו בסערת היום צמאים ומיובשים לאחר שלא שתינו במשך מספר שעות.

יש את הדרך הפשוטה, למלא את המקרר בבקבוקי מים שיהיו זמינים עבורם ועבורנו בכל רגע נתון. פתרון שאולי נשמע טוב, אך בפועל מסורבל. ראשית, איזה סוג מים. האם מים מהברז שרובנו מעדיפים להימנע מהם או שמא נסחב עמנו בכל ביקור בסופר שישיית מים, כך נהפוך את הקניות גם לחדר כושר, אבל בתכלס, הדבר אינו פרקטי.

לחצו כאן ותהנו ממים צלולים גם בשבת וחג>>

בנוסף, בשלב מסוים במהלך הקיץ אנו מוצאים את המקרר עמוס לעייפה בבקבוקים חצי מלאים על חשבון הדברים הרגילים אותם הוא אמור להכיל. ותמיד נגיע למצב בו שכחנו למלא מחדש את הבקבוקים וברגע האמת נמצא את עצמנו מול שוקת שבורה או בעצם בקבוק ריק.

אז הגיע הזמן שניקח לנו פסק זמן מהמרדף הבלתי נגמר אחר השתיה שלנו ושל הילדים, נשחרר את המקרר מהבקבוקים ונצא לחירות ממשטר המים.

נעם 2, מכשיר המים שידאג שבכל רגע נתון יהיה לנו ולילדים מים קרים ואפילו ללא לחיצה על כפתור. לא עוד מקרר גדוש, לא עוד בקבוקים ריקים ששכחנו למלא, לא עוד סחיבה מתישה של שישיות מהסופר.

והבונוס? מים צלולים  בכל ימות השבוע. כן, גם בימות החול וגם בשבת. נעם 2 הוא בר מים המותאם לכל ימות השבוע בכשרותם המהודרת של הרב רובין, המכון הטכנולוגי להלכה של הרב הלפרין ומכון צומת.

בקיץ הזה עוצרים את המרדף אחר המים, צרו קשר עם אפיקים וכבר מחר גם לכם יהיה את מתקן המים המפנק והמתאים לשבת ולימות החול.

נעם 2 מים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד