כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
במהלך הדיון

הח"כ על סגירת מירון: "שומעים צלילי שמחה לאיד בתקשורת"

ח"כ ישראל אייכלר תקף את השמחה לאיד בתקשורת על סגירת מירון. "את מי זה משמח? מדוע אנו שומעים צלילי שמחה לאיד בתקשורת, על ביטול אירועי מירון", תהה

הח"כ על סגירת מירון: "שומעים צלילי שמחה לאיד בתקשורת"
ל"ג בעומר תשפ"ד במירון צילום: דוד כהן, פלאש 90

ח"כ ישראל אייכלר, חבר הועדה לביטחון לאומי תקף בצהריים (רביעי) בדיון על חוק סגירת מירון בל"ג בעומר השנה את השמחה בתקשורת על סגירת אתר מירון.

אייכלר אמר: "בשעה זאת יש התקפה של שיגור טילים על מירון. את מי זה משמח? מדוע אנו שומעים צלילי שמחה לאיד בתקשורת, על ביטול אירועי מירון".

לדבריו, "גם אם תיאסר התקהלות המונית, משום פיקוח נפש, יש לעשות זאת בעצב ובכאב. התזמורת התקשורתית על "צו הכרזת שטח צבאי סגור על מירון וסביבתה", מעידה כי עצם ההתכנסות של יראי השם, הוא לצנינים בעיני מתנכרי היהדות. 

אנו כואבים יחד עם מליוני יהודים בעולם, הרוצים לזכות ולהתפלל על ציון הרשב"י ביום קדוש ל"ג בעומר. אנו יודעים שפיקוח נפש דוחה שבת. לכן צריכים לבדוק מתי והיכן, כן אפשר לחגוג רק באופן שלא תהיה סכנת נפשות.

אם יוחלט על הדלקה מצומצמת שתתקיים על ציון התנא הקדוש במירון, יש לשתף בשמחה את כל האירועים ברחבי הארץ ולהתחבר בתפילה להשי"ת שיסיר את סכנת המלחמה מארץ ישראל ונוכל לקיים את מנהגי היהדות, בשמחה ובטוב לבב", כך אייכלר.

ישראל אייכלר מירון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד