כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
כתב אישום

ניסה להימלט ודרס שוטר - שפתח לעברו בירי

כתב אישום נגד תושב אשדוד שנהג ללא רישיון וניסה להימלט מהמשטרה תוך שהוא דורס שוטר שרדף אחריו

 ניסה להימלט ודרס שוטר - שפתח לעברו בירי
ניידת משטרה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מרקוס מוזס (41) מאשדוד שלאחר שנהג ללא רישיון וניסה להימלט מהמשטרה תוך שהוא דורס שוטר שרדף אחריו.

מכתב האישום שהגישה עו"ד שלומית מלקו עולה כי לפני מספר שבועות, בשעות הצהריים, נהג מוזס ללא רישיון נהיגה ברחובות העיר אשדוד, בשלב מסוים הבחין במוזס שוטר שהיה במקום וידע כי למוזס אין רישיון נהיגה. כאשר הבחין מוזס בשוטר הוא החל לברוח מהמקום תוך שהשוטר דולק בעקבותיו על גבי אופנוע משטרתי.

במהלך מנוסתו נהג מוזס באופן פרוע וחצה רמזורים אדומים. במהלך מנוסתו פגע מוזס ברכב שנסע על הכביש ומעוצמת הפגיעה איבד נהג הרכב הנפגע שליטה על הרכב ונזרק לכיוון המעקה הבטיחות. על אף הפגיעה, המשיך מוזס בנסיעתו ולא עצר לבדוק מה קרה. בנוסף, כאשר הגיע לנתיב תחבורה עמוס ניסה מוזס לפלס את דרכו תוך שהוא פוגע במספר כלי רכב.

בשלב מסוים, החל מוזס בנסיעה אחרונה ופגע באופנוע עליו רכב השוטר. כתוצאה מהפגיעה, הושלך השוטר מהאופנוע ונחת על רכב מסחרי שהיה בסמוך ולאחר מכן נפל לרצפה. השוטר שחש בסכנה, הוציא את נשקו והחל לירות מספר יריות לעבר רכבו של מוזס, שהמשיך במנוסתו. כתוצאה מהירי נפצע מוזס והאדם הנוסף שהיה עמו ברכב. בשלב מסוים, החנה מוזס את רכבו והתקשר לאשתו על מנת שתאסוף אותו.

דריסה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד