כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024
ביום העצמאות

הרמטכ"ל ללוחמים ברפיח: "האזרחים רוצים לראות שנלחמים חזק ומשפיעים"

"יום זיכרון מאוד מאוד משמעותי, נוספו לנו הרבה מאוד משפחות, אנחנו עם אחריות מאוד מאוד גדולה בעשייה שלנו, אתם מרגישים את זה כאן", הרמטכ"ל בשיח עם לוחמים ברפיח

הרמטכ"ל ללוחמים ברפיח: "האזרחים רוצים לראות שנלחמים חזק ומשפיעים"
הרמטכ"ל הרצי הלוי ברפיח צילום: דובר צה"ל

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, קיים אתמול (שלישי), במהלך יום העצמאות, הערכת מצב וסיור ברפיח ברצועת עזה עם מפקדי אוגדה 162, יחד עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן ומפקדים נוספים. 

סרטון מדברי הרמטכ"ל ללוחמים ברפיח צילום: דובר צה"ל

הערב מפרסם דובר צה"ל את דבריו המלאים של הרמטכ״ל הלוי לוחמים: "יום זיכרון מאוד מאוד משמעותי, נוספו לנו הרבה מאוד משפחות, אנחנו עם אחריות מאוד מאוד גדולה בעשייה שלנו, אתם מרגישים את זה כאן. אני אומר לכם שלציין את זה כאן, יש בזה משהו מאוד מאוד חזק ועוצמתי".

"מדינת ישראל היום חוגגת, מציינת, את יום העצמאות. אתם, עושים עצמאות. אתם עושים עצמאות, ואני אומר לכם אני עברתי היום וסיפרתי קודם למח״טים שאני פגשתי היום מצטיינים בבית הנשיא, היה לי יום מגוון. משפחות של חטופים, משפחות שכולות, פצועים בתל השומר ובאתי לפה ואני פוגש אתכם".

הרמטכ"ל הרצי הלוי ברפיח צילום: דובר צה"ל

"עכשיו נצא להחליט קדימה, ואני אומר לכם, זה לעשות עצמאות. כי בסוף אני אומר לכם, גם האזרחים רוצים לראות שנלחמים חזק ומשפיעים. ואני חושב שכשהייתי בתל השומר הגיע מסוק עם ארבעה פצועים, לדעתי מהצמדת המטען מפה, אם אני אסנכרן את הזמנים וראינו אותם פורקים בדיוק ואני אומר לכם, הפצועים מסתכלים מהחלון על המנחת ורואים את הדבר הזה ואומרים עוצמה זה נמשך, אנחנו פה ירדנו מהסד״כ אחד אמר לי אני מחלים, שיקום ויוצא לקצינים. יש עוצמה ויש כוח קדימה.״ כך הרמטכ"ל.

הרצי הלוי הרמטכ"ל מלחמת חרבות ברזל רפיח עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד