כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
מכ-30 מדינות

השגרירים הזרים ביקרו במיצג "נובה 06:29" בעיר ניו יורק

משלחת שגרירים וקונסולים בניו יורק ביקרה במיצג ״נובה 06:29" בעיר. שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן: "במיצג הנובה השגרירים ראו כי מלחמתנו היא מלחמת האור בחושך". קונסול ישראל בניו יורק אופיר אקוניס: "ההבדל היסודי בין בני השטן של החמאס והג׳יאהד לבין הערכים שלום ואהבה"

השגרירים הזרים ביקרו במיצג "נובה 06:29" בעיר ניו יורק
אופיר אקוניס בתערוכה צילום: אוהד קב

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן יחד עם קונסול ישראל בניו יורק אופיר אקוניס הובילו היום משלחת שגרירי או"ם וקונסולים כלליים מכ-30 מדינות למיצג "נובה 06:29" בעיר ניו יורק.

את הסיור לשגרירים הנחה אופיר אמיר מיוזמי פסטיבל הנובה ששרד את הטבח. הוא סיפר על הרגעים המטלטלים עם פרוץ מתקפת החמאס נגד חוגגי הפסטיבל שהגיעו מכל העולם.

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן שחנך את התערוכה בחודש שעבר אמר: ״הטבח הנורא שגדע את הפסטיבל דווקא ברגע השיא שלו, בזריחה, הוא הסמל הכי גדול לכך שהמלחמה שאנו מנהלים היא מלחמת האור בחושך. במסגרת המאבק ההסברתי שאני מנהל באו"ם עשיתי הכל על מנת לחשוף את זוועות החמאס. הובלתי מיד לאחר ה-7.10 משלחת שגרירים לקיבוצי העוטף ולגבול הצפון, כדי שיראו במו עיניהם עם איזה אויב מפלצתי אנו נלחמים. וכי לישראל אין שום ברירה אלה למגר את מפלצות החמאס בכל מקום כולל ברפיח כדי להבטיח שטבח נורא כזה לא יקרה שוב"?

הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק השגריר אופיר אקוניס: ״כפי שראיתם בתערוכה הם ביצעו מעשים איומים ונוראים באנשים צעירים ושמחים שבאו לחגוג בעת חופשה של חג יהודי״

אקוניס המשיך ואמר לשגרירים והקונסולים: ״אנחנו חייבים לעמוד ביחד נגד ציר הרשע, ולשקף את הערכים של העולם החופשי ודמוקרטי".

בסוף דבריו קרא אקוניס לקהילה הבינלאומית להפעיל את כל המאצמים לשחרור החטופים משבי החמאס.

אופיר אמיר ממייסדי פסטיבל הנובה, מסר: "אחת הסיבות שבחרנו להביא את מיצג הנובה 06:29 לניו יורק היא כדי לשקף לעולם כולו מה קרה ב-7 באוקטובר. לשוחח עם 35 שגרירים מהאו"ם וקונסולים של עשרות מדינות זו הדרך להראות שבנובה היו אנשים צעירים שרק רצו לחגוג את המוזיקה. אני מקווה שהמיצג יותיר בהם את הרושם הדרוש ושבזכותו הם יוכלו לראות את הזוית הישראלית ולהראות למדינות השונות את מה שקרה ברעים בנובה ולהבין את היקף האכזריות בה נתקלנו. אני מודה לשגריר גלעד ארדן ולקונסול אופיר אקוניס על ההירתמות להעברת המיצג לעולם כולו".
 

מלחמת חרבות ברזל ניו יורק חמאס גלעד ארדן אופיר אקוניס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד