כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
כל הנתונים

88% ממצביעי יש עתיד המשרתים במילואים מתנגדים להעברת הסיוע במצב הנוכחי

מנתוני הסקר שביצע מכון דיירקט פולס ופורסם בעקבות מתקפת לפיד כנגד חוסמי הסיוע עולה כי 91% מכלל הלוחמים מתנגדים להעברת הסיוע. צו 9: "לפיד נגד המילואימניקים"

88% ממצביעי יש עתיד המשרתים במילואים מתנגדים להעברת הסיוע במצב הנוכחי
משאיות סיוע נכנסות לעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90     

מסקר שערך מכון דיירקט פולס בימים האחרונים, ופורסם בעקבות הודעת הגינוי החריפה של ראש האופוזיציה לפיד לתנועת צו 9 עולה, כי 91 אחוזים מלוחמי המילואים מתנגדים להעברת משאיות סיוע לחמאס. 58 אחוזים מתנגדים באופן גורף לכל העברה של סיוע, ו-33 רק במקרה שהוא מגיע לחמאס כפי שקורה כעת.

בנוסף, מקרב הלוחמים מצביעי יש עתיד 88 אחוזים מתנגדים להעברת הסיוע במצב הנוכחי, וכך גם 93 אחוזים ממצביעי המחנה הממלכתי. 

בתנועת צו 9 מתייחסים לסקר ומגיבים לראשונה על המתקפה של ראש האופוזיציה לפיד כנגד התנועה: "לפיד נלחם נגד המילואימניקים ופוגע בהם בכך שהוא עושה הכל כדי לתמוך בהעברת הסיוע לחמאס. לפיד, עדיין לא מאוחר להתחרט. תבחר בצד הנכון של ההיסטוריה".

כזכור, ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף אמש את חסימת משאיות הסיוע ואת תנועת צו 9 שהובילה אותן. הודעת לפיד גררה גינויים רבים, בין היתר של בני משפחות חטופים, משפחות שכולות, ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

בציוץ שהעלה וזכה לגינויים רבים מצד בני משפחות חטופים, כתב לפיד: "ההתפרעות האלימה וחסימת המשאיות של אנשי ״צו 9״ היא פגיעה ישירה בבטחון המדינה, ביחסים הבינלאומיים של ישראל ומשרתת רק את האינטרסים של החמאס. עם הממשלה המופקרת הזו לא ננצח".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן השיב: "אני מברך את אנשי צו 9 על פעילותם ועמדתם האזרחית האמיצה והנכונה".

 

 

צו 9 יאיר לפיד משאיות סיוע חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד