כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
הסכם זמני

עובדי חדשות 13 יהיו חסינים מפיטורי צמצום עד לתאריך הבא

ועד 'חדשות 13' הודיע היום במכתב ששלחו לעובדים כי חתמו עם החברה על הסכם זמני שיאריך את החסינות מפיטורי צמצום עד סוף יוני הקרוב

עובדי חדשות 13 יהיו חסינים מפיטורי צמצום עד לתאריך הבא
אולפן ערוץ 13 צילום: מתוך פייסבוק

ועד 'חדשות 13' הודיע היום (חמישי) לעובדים כי חתמו עם החברה על הסכם זמני שיאריך את החסינות מפיטורי צמצום עד סוף יוני הקרוב.

בהודעה לעובדים נכתב: "עובדים יקרים, בהמשך להודעתנו הקודמת על פגישת העבודה עם מנכ״לי ״רשת״ וחדשות 13, אנו מעדכנים כי חתמנו היום עם החברה על הסכם זמני שיאריך את החסינות מפיטורי צמצום עד סוף יוני הקרוב (30.6). במהלך תקופה זו לא יקודמו קיצוצים באופן מעשי, אך עשוי להתנהל בעניין מו״מ עם נציגות העובדים, ככל שתכנית מסודרת תוצג לוועד ע״י ההנהלה".

עוד נכתב: "אנו מברכים את מנכ״ל רשת, אמיליאנו קלמזוק, ואת מ״מ מנכ״ל חדשות 13, אייל דה פאו, שתרמו בהיענותם לייצוב המערכת, לאחר הטלטלות שחווינו בחודשים האחרונים. אנו מצפים שגם בהמשך ההנהלות ייזמו צעדים שיחזקו את חברת החדשות ואת עובדיה, במציאות של תחרות גוברת בשוק הטלוויזיה".

כזכור, לפני כשבוע וחצי נפגש ועד העובדים עם הנהלת חדשות 13 במטרה לייצב את החברה לאחר הטלטלות האחרונות ולהדק את שיתוף הפעולה בין הצדדים לטובת הערוץ והעובדים וזאת לאחר שההסכם שתקופת החסינות מפיטורי צמצום תמה. היום כאמור מודיע הוועד לעובדיו כי חתמו עם החברה על הסכם זמני שיאריך את החסינות מפיטורי צמצום עד סוף יוני הקרוב.

חדשות 13 פיטורין הסכם עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד