ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
"אין בי כעס"

אביו של החייל שנהרג בדו"צ: "מחבק את החיילים שהיו בטנק"

אבידן, אביו של סרן רועי בית יעקב הי"ד, אמר לאחר אירוע הדו"צ הטראגי: "מה שפגע בו זו האש הקדושה של צה"ל. אין בי כעס או כאב, אני מחבק את החיילים שהיו בטנק"

רועי בית יעקב הי"ד
רועי בית יעקב הי"ד צילום: מועצת בנימין

הבוקר (חמישי) הותר לפרסום כי חמישה חיילים נפלו אתמול בעזה מירי דו צדדי בצפון רצועת עזה. בין החיילים היה סרן רועי בית יעקב בן 22 מעלי בנם של הדס ואבידן, יו"ר היישוב, בוגר מכינת עלי ה-21 שנופל במלחמה. 

אבידן, אביו של סרן רועי הי"ד, ספד בריאיון לגל"צ: "מה שפגע בו זו האש הקדושה של צה"ל. אין בי כעס או כאב, אני מחבק את החיילים שהיו בטנק - מי שלא היה שם לא יכול להבין את זה". 

עוד סיפר: "בשמחת תורה, ב-8:30 בבוקר, קפצנו יחד למלחמה. פגשתי אותו בחאן יונס, ויצא לי לשמוע עליו מהמפקדים ומהחיילים שלו - הוא ידע למה הוא שם ומה צריך לעשות". 

במועצה אזורית בנימין ספדו לו: "מועצת בנימין מחבקת בשעה קשה זו את המשפחה היקרה, ויחד עם קהילת עלי תסייע לה בכל שידרש. בנימין מוסרת חיזוק לכל תושבי עלי".

ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ: "כאב עצום למשפחה, ליישוב עלי שתושביו ובוגריו בחוד החנית של המלחמה, ולבנימין כולה. כמה צער כרוך בתקומת עם ישראל בארצו. כמה גיבורים יש לנו שמחרפים את נפשם כדי שאנחנו ננצח ונחיה כאן בארץ ישראל בשקט ובביטחון. בזכותם אנחנו ננצח".

צפון הרצועה חלל צה"ל ישראל גנץ מכינת עלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד