כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
הסירו סטיקר אנטישמי

בבעיטות ואגרופים: אב ובתו יהודים הותקפו קשות בידי תומכי חמאס

המון פרו פלשתינאי שזיהה ישראלי ובתו שטיילו בבלגיה שהסירו סטיקר אנטי-ישראלי, תקף אותו בברוטליות ושבר לו את הלסת. יו"ר EJA הרב מנחם מרגולין דורש ממפקד משטרת ברוז' לעצור את הפורעים "אל תחכו שירצחו אותנו כדי לפעול" 

בבעיטות ואגרופים: אב ובתו יהודים הותקפו קשות בידי תומכי חמאס
אוחנה (עם חולצה כחולה) מופל ומותקף צילום: באדיבות המצלם

המון פרו פלשתיני משולהב שזיהה תייר שטייל עם בתו בעיר ברוז' שבבלגיה תקף אותו בברוטליות.

כשהבחינו הפרו פלשתינאים תומכי חמאס שאמנון אוחנה (64) ובתו שירה (29) מסירים סטיקר אנטי ישראלי שהודבק על קיר בתחנת הרכבת, הם תקפו את האב בבעיטות ואגרופים לפנים וגם לאחר שהשניים הצליחו להימלט לקומה מתחת, המשיך אחד התוקפים לרדוף אחרי האב, הפיל אותו לרצפה והמשיך לבעוט בראשו לעיני המצלמות. קריאות האב ובתו לעזרה מהעוברים והשבים לא נענו.

לאחר התקיפה החמורה פונה אוחנה לבית חולים מקומי שם אובחן עם לסת שבורה.

אוחנה הגיש תלונה במשטרה המקומית כנגד התוקפים אך לדבריו קיבל את התחושה שלמשטרה הבלגית "לא בוער" למצות עמם את הדין אף על פי שחלק מהתקיפה תועד במצלמות אבטחה.

יו"ר איגוד הארגונים היהודים באירופה (EJA) הרב מנחם מרגולין גינה את התקיפה וקרא למפקד משטרת ברוז' למצות את הדין עם התוקפים ולהגדיר את התקיפה כפשע שנאה אנטישמי וגזעני.

הרב אמר: "ההתנכלויות ליהודים ולישראלים בבלגיה מתגברות מידי יום ביומו וניכרת גם הסלמה באלימות. זה כבר לא רק אלימות מילולית או יריקות אלא תקיפות פיזיות של ממש שעלולות להיגמר באסון. אל תחכו שירצחו אותנו כדי להבין שאתם חייבים לפעול ביתר נחישות נגד הפורעים. היום זה נגד יהודים ומחר ההמון המוסת יתקוף כל מי שנראה מערבי בעיניו" התריע הרב מרגולין וציין כי לא יכול להיות שמדינה מערבית המתיימרת להיות מדינת חוק כמו בלגיה, לא תפעל למעצר מיידי של התוקפים האנטישמים ותימנע מפעולת אכיפה מיידית למיצוי מלוא חומרת הדין עמם".

מלחמת חרבות ברזל בלגיה חמאס אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד