י"ב סיון התשפ"ד
18.06.2024
במבצע מיוחד

הותר לפרסום: החטוף הרביעי שגופתו חולצה מעזה - רון בנימין הי"ד

צה"ל ושב"כ חילצו מעזה גם את גופתו של החטוף רון בנימין הי"ד, כך הותר לפרסום | גופתו חולצה יחד עם גופותיהם של החטופים יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה | צה"ל: נרצח בעיקול מפלסים, וגופתו נחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס

הותר לפרסום: החטוף הרביעי שגופתו חולצה מעזה - רון בנימין הי"ד
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

גופתו של החטוף רון בנימין הי"ד חולצה במבצע משותף של צה״ל ושב״כ. בנימין הוא הנרצח הרביעי שגופתו מחולצת מהרצועה, אחרי שאתמול הודיע דובר צה"ל על חילוץ גופותיהים של  יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה הי"ד.

ממידע מודיעיני מאומת שברשות צה"ל, רון בנימין ז״ל נרצח במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר בעיקול מפלסים, וגופתו נחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס.

 

באדיבות המשפחהרון בנימיןצילום: באדיבות המשפחה

גופתו חולצה יחד עם גופותיהם של החטופים יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה ז״ל, במהלך מבצע משותף של כוחות צה"ל ושב״כ, על בסיס מידע שעלה גם בחקירות שב"כ של מחבלים שנעצרו בשטח הרצועה ובהכוונה מודיעינית של מפקדת השבויים והנעדרים שבאגף המודיעין.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, נציגי צה״ל מסרו במהלך היום הודעה למשפחה. צה״ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחה בשעה קשה זו. 

צה"ל והשב"כ ממשיכים, גם בשעה זו, בהפעלת כלל האמצעים המבצעיים והמודיעיניים, תוך נטילת סיכונים מבצעיים, על מנת לממש את המשימה הלאומית העליונה להשבת כלל החטופים והחטופות.

רון בנימין צה"ל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד