כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"לא הייתי צריך להבטיח"

בנט מודה: "לא קיימתי הבטחת בחירות מאוד משמעותית"

ראש הממשלה לשעבר התייחס להפרת הבחירות הבוטה שלו כאשר הקים קואליציה עם מרצ ורע"מ וטען כי למד לא להבטיח יותר. "לא הייתי צריך להבטיח את ההבטחות האלה, אבל למדתי", אמר

בנט מודה: "לא קיימתי הבטחת בחירות מאוד משמעותית"
ראש הממשלה לשעבר בכנס של התנועה החינוכית צילום: תנועת חמש אצבעות

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מודה באופן די נדיר בעובדה שהוא הפר באופן בוטה הבטחת בחירות משמעותית כאשר הקים ממשלה עם גורמי השמאל הכי קיצוניים כמו מרצ ועם מפלגה ערבית - רע"מ.

עם זאת, בנט לא מצטער על הרכב הממשלה, אלא טוען כי למד לא להבטיח יותר.

"עשיתי המון שגיאות במהלך הדרך", אמר בנט כשהתייחס להתנהלות שלו בשנותיו בפוליטיקה בכנס של תנועת 'חמש אצבעות', "זו הייתה טלטלה, בוודאי שיש דברים שאני מצטער עליהם".

"למשל", הוסיף, "אני לא קיימתי הבטחת בחירות מאוד משמעותית, אני אמרתי אני לא אשב עם ההוא ועם ההוא וישבתי עם ההוא וההוא, הסיבה שישבתי עם מי שאמרתי שלא אשב איתו הייתה כי רציתי להוציא את ישראל מהכאוס להוציא את ישראל מבחירות חמישיות ושישיות ושבעיות".

ראש הממשלה לשעבר אמר כי השגיאה הייתה שהוא הבטיח מההתחלה הבטחה מטופשת כדבריו, "לא הייתי צריך להבטיח את ההבטחות האלה, אבל למדתי. גם עכשיו כשהילד שלי דוד אומר, ביום שישי אנחנו יוצאים לטיול? אני עונה לו: אנחנו נעשה השתדלות לצאת לטיול, כבר לא מוציאים ממני הבטחות, היו שגיאות גם בבחירת אנשים".

נפתלי בנט הבטחות רע"מ מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד