ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024

המרכז החרדי להכשרה מקצועית פותח הרשמה והפריבילֶגים של שוק העבודה יוצאים לדרך

הנדסאים, חשבונאות, טכנולוגיה, מִנהל ועיצוב: שנת הלימודים תשפ"ה כבר כאן עם מגוון רחב של מסלולים מתקדמים שמרוויחים יותר!

המרכז החרדי להכשרה מקצועית פותח הרשמה והפריבילֶגים של שוק העבודה יוצאים לדרך
המרכז החרדי צילום: יח"צ

שלוש, ארבע... וי.איי.פי: כשאתה הנדסאי בניין מהעשירון העליון של מדד ציוני מה"ט - אתה פרוטקציונר. כשאתה הנדסאי חשמל מיוחס - אתה כבר בקליקה. כשאת חשבת שכר מאותרגת - את משתדרגת ברגע.

ובמשפט אחד: כשאתם בוגרי המרכז החרדי - אתם פריבילֶגים!

עם 30 שנות מצוינות ומובילות, שש שלוחות בלב הערים החרדיות ברחבי הארץ, אלפי בוגרים מצליחים במשרות בכירות, עשרות מגמות מתקדמות ומסלולים מקצועיים ומעטפת עם צביון שמור ואווירה 100% חרדית - הופך המרכז החרדי כל תלמיד לפריבילג שנהנה מהגב הרחב של מוסד הלימודים החזק והוותיק בציבור החרדי.

בשבוע האחרון פתחו במרכז החרדי להכשרה מקצועית את ההרשמה לקראת שנת הלימודים תשפ"ה, ומאפשרים לאלפי תלמידים חדשים לרכוש את המשרות החמות במשק ולהצטרף לדרך הבטוחה לכיבוש צמרת עולם התעסוקה. במקביל, מחזורי הבוגרים הקרובים כבר מתברגים בחברות הייטק נחשקות, פירמות אדריכלים מובילים, משרדי חשבונאות גדולים ואינספור משרות משפיעות.

באגף ההשמה של המרכז החרדי מסכמים בסיפוק את השנה החולפת: בקרב מגמות ההנדסאים נרשמו אחוזי השמה שהצליחו להכות את התחזיות האופטימיות. זו עובדה שהופכת את תלמידי המרכז החרדי לפריבילגים הבלתי מעורערים של שוק העבודה. המעסיקים הגדולים מבקשים שוב ושוב לשלב עובדים מקרב בוגרי המרכז החרדי, וזהו כוח עצום שמתורגם לעוצמה רבה בשטח".

כעת עומדים לבחירתכם מגוון מגמות הנדסאים מובחרות (הנדסאי בניין, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, הנדסאי חשמל, הנדסאי תוכנה, הנדסאי מכשור רפואי והנדסאי עיצוב מוצר), מסלולי חשבונאות מצליחים (הנה"ח 1+2, הנה"ח 3, ייעוץ מס, חשבות שכר, בדיקת שכר וייעוץ פנסיוני), מסלולי הייטק חדשניים (בדיקות תוכנה QA, ניהול תשתיות וענן היברידי, תכנות בסביבת ג'אווה, פול סטאק ועוד), מסלולי עיצוב מעודכנים (עיצוב פנים והום סטיילינג, מורשה נגישות מתו"ס, הדמיות 3d Max, עיצוב גרפי, ארט דיירקשן, בניית אתרים וצילום) ועוד עשרות מסלולים ומגמות נבחרות.

זה בדיוק הזמן להיכנס לשלוחת המרכז החרדי הקרובה לביתכם או לחייג כוכבית 2245, לבחור את המסלול שמתאים בדיוק עבורכם ולהצטרף לפריבילגים שכבר עובדים בשטח. כי עם כזו פריבילגיה - מי צריך פרוטקציות!

המרכז החדרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד