ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024

פתרונות בתחום האנרגיה החדשה

העולם המערבי כולו נמצא כיום בעיצומה של מהפכה נחוצה וחשובה בתחום האנרגיה הירוקה - מעבר מתצרוכת המבוססת בעיקר על דלקי מאובנים לכזו המבוססת על אנרגיה ירוקה ומתחדשת. גם בארץ מהפכה זו באה לכדי ביטוי כמובן, כפי שמעידים אינספור הבתים והמבנים המצוידים במערכות סולאריות על הגג שלהם

פתרונות בתחום האנרגיה החדשה
פתרונות אנרגיה צילום: FREEPIK

להלן שניים מהפתרונות המעניינים והיעילים ביותר בתחום האנרגיה החדשה אשר כבר זמינים ומופצים ברמת הצרכן הפרטי, וזמינים עבורנו כיום גם בישראל כמובן. עכשיו, ניתן למצוא פתרונות אלו גם אצל חברות מוכרות, אמינות ומובילות, אשר יספקו לכם את המוצר/מערכת ואת ההתקנה שלו, כולל אפילו אפשרויות מתקדמות לאגירת אנרגיה.

 

להפיק אנרגיה מהבית או המבנה של בית העסק – גג סולארי

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר מבנים פרטיים או מסחריים, אשר על הגג שלהם מותקנת מערכת סולארית. אך המערכות של היום אינן אלו של פעם – הן יעילות בהרבה מהמערכות של ימיהם הראשונים של הפאנלים הסולאריים, וצוברות הרבה יותר אנרגיה מהשמש.

גג סולארי כיום יכול להכניס לכל בית או בית עסק לא מעט כסף, לפטור אותו מהצורך לשלם על כל החשמל והאנרגיה שהוא צורך ולהתחיל לנצל בצורה טובה יותר את כל האנרגיה הזו שהשמש מקרינה מדי יום על המבנה שלנו.

מומלץ להזמין גג סולארי והתקנה של מערכת סולארית אך ורק מחברה גדולה ומובילה המתמחה בתחום זה, ומוכרת לכולנו. במסגרת ההתקנה של מערכת סולארית חשוב לוודא כי כל השלבים והחלקים השונים מותקנים כהלכה, וכי הם מהדגמים הטובים והאיכותיים ביותר. זה מתחיל בקונסטרוקציה שיבנו לכם על הגג (ותחזיק את הפאנלים הסולאריים לאורך שנים ובכל תנאי מזג האוויר), ממשיך בסוג הפאנלים הספציפיים שיתקינו במערכת שלכם (כיום ישנם פאנלים מתקדמים ויעילים הרבה יותר), כולל את סוגי הממירים והאופטימייזרים שיתקינו כחלק מהמערכת ומסתיים במתקן אגירת אנרגיה, ממנו ניתן למצוא הן ביתי והן ציבורי – מסחרי.

את כל השלבים הללו חשוב לעשות כמו שצריך וברמה המקצועית הגבוהה ביותר. לכן החשיבות שבפנייה לחברה גדולה ואיכותית המתמחה בתחום זה.

עמדת טעינה לרכב חשמלי

המקום הנוסף בו אנו רואים ומרגישים את מהפכת האנרגיה הירוקה ביתר שאת הוא הכביש, עם אינספור הרכבים החשמליים העולים עליו בשנים האחרונות, גם בארץ.

כל רכב חשמלי מצריך כיום עמדת טעינה בבית או במקום העבודה/מקומות ציבוריים למיניהם.

בדיוק כמו במקרה של התקנת גג סולארי, גם במקרה של עמדת טעינה לרכב חשמלי חשוב לעשות זאת כמו שצריך – לשכור חברה שתתקין עבורכם עמדת טעינה איכותית, בטיחותית, מוגנת ויעילה, בה תוכלו להשתמש ללא חשש באופן יומיומי.

חשוב להבין כי עמדת טעינה לרכב חשמלי, כמו הממיר או מתקן אגירת האנרגיה במקרה של מערכת סולארית, היא נקודת הממשק בינינו – הצרכנים והמשתמשים הפרטיים, לבין המערכת החדישה והמשוכללת המטפלת בכמויות גדולות של אנרגיה. על מנת שמפגש זה יהיה בטיחותי לחלוטין (וגם נוח ויעיל) חשוב להתקין עמדה מתקדמת ואיכותית אשר עומדת בכל התקנים וכללי הבטיחות הנדרשים והמחמירים ביותר.

אנרגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד