כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
בישיבה בצפון

סמוטריץ': "להציב אולטימטום לחיזבאללה, אם הוא לא ייענה להתחיל בכניסה קרקעית"

שר האוצר כינס ישיבת סיעה בצפון וקרא להציב אולטימטום לחיזבאללה. "אם הוא לא ייענה נצטרך להתחיל בכניסה קרקעית לדרום לבנון" | "לעבור מדשדוש להכרעה, מכניעה והתרפסות לניצחון, ומאשליות אוסלו למדיניות ביטחונית מפוקחת"

סמוטריץ': "להציב אולטימטום לחיזבאללה, אם הוא לא ייענה להתחיל בכניסה קרקעית"
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' צילום: מתוך הסרטון

יו״ר הציונות הדתית השר בצלאל סמוטריץ' כינס היום (ראשון) את ישיבת הסיעה בצפון הארץ וקרא לראש הממשלה להציב אולטיטום לארגון הטרור חיזברללה - או נסיגה של מחבלי הארגוןן מעבר לנהר הליטני או כניסה קרקעית של צה"ל לדרון לבנון.

סמוטריץ' אמר בישיבת הסיעה: "אני פונה מכאן לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה לעבור מדשדוש להכרעה, מכניעה והתרפסות לניצחון, ומאשליות אוסלו למדיניות ביטחונית מפוקחת וארוכת טווח שתביא לביטחון וניצחון לתושבי כל מדינת ישראל".

לדבריו, "הצעדים שנדרשים כעת הם: 1. החלטת קבינט על נוכחות קבועה של צה"ל בכל רצועת עזה ושליטה מלאה בשטח. במקום לדבר על נסיגה בשטח ממסדרון נצרים, צריך להקים מוצבים וקווי שליטה נוספים בצפון, במרכז ובדרום רצועת עזה, כדי למנוע מצב שברגע שהכוחות יוצאים החמאס חוזר לשקם את התשתיות הצבאיות והשליטה האזרחית שלו וכדי למנוע את המשך הירי לדרום הארץ ולמדינת ישראל כולה. זו הדרך היחידה כדי למנוע את המצב שכל פעם מחדש כוחות צה"ל צריכים לחזור לשטח כאשר חמאס מנצל את זמן ההיעדרות ומכין את עצמו, ממלכד את השטח ומגיע מוכן עם אמל"ח ונשק לחזרת הלוחמים.

2. השלמה מיידית של הפעולה לכל אורך ציר פילדלפי וכיבוש מלא של כלל העיר רפיח והשארת נוכחות קבועה במעבר רפיח ולאורך ציר פילדלפי ובעיר רפיח כדי למנוע את המשך ההברחות ממצרים לחמאס ולקטוע את צינור החמצן למחבלים.

3. הצבת אולטימטום פומבי לחיזבאללה להפסיק לחלוטין את הירי ונסיגה של כל כוחותיו עד מעבר לנהר הליטני, במידה והאולטימטום לא יענה במלואו על צה"ל לצאת למתקפת מגן על יישובי הצפון בעומק שטח לבנון כולל כניסה קרקעית והשתלטות צבאית ישראלית על אזור דרום לבנון.

סמוטריץ' הוסיף: "צעדים אלו הם הדרך היחידה להבטיח ביטחון וניצחון לתושבי ישראל, להשיג את יעדי המלחמה ולהחזיר את כל החטופים הביתה. הדרך היחידה להבטחת הביטחון של תושבי ישראל היא השגת יעדי המלחמה שהם השמדת החמאס, הסרת האיום על תושבי הדרום ואזרחי ישראל, החזרת החטופים הביתה והחזרת תושבי הצפון לבתיהם. אדוני ראש הממשלה, הבחירה בידיים שלך!".

בצלאל סמוטריץ' מלחמת חרבות ברזל לבנון חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד