כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
בפעם הראשונה

המשפיע מישיבת מיר בתיעוד יוצא דופן למען הבחור

המשפיע הגה"צ הרב אהרון בירנצוויג שליט"א מרבני ישיבת מיר, הסכים לעשות זאת בפעם הראשונה בהיסטוריה – רק כי הוא מכיר את הבחור באופן אישי - המשפיע מברך: "הקדוש ברוך הוא ייתן לכם שפע ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם"

המשפיע מישיבת מיר בתיעוד יוצא דופן למען הבחור
יצא מגדרו. הרב בירינצוויג צילום: ועד הרבנים

המשפיע הגה"צ הרב אהרון בירנצוויג שליט"א מרבני ישיבת מיר יוצא מגדרו, ולראשונה בהיסטוריה פונה אל הציבור הרחב בקריאה להירתם ולעזור לחתן היתום, להקים בית נאמן בישראל.

מדובר בחתן יתום שאימו ע"ה נפטרה אחרי תקופה ארוכה של התמודדות עם המחלה הקשה, והמשפיע הרב בירנצוויג שליט"א, המכיר אותו אישית, לא יכול היה לעמוד מנגד, והצטלם בקריאה נרגשת, לתרום בעין יפה עבור החתן היתום.

המשפיע מתחנן – תרמו עכשיו להוצאות החתונה של היתום>>

צילום:


הגה"צ שליט"א, פותח את דבריו: "אחי ורעי, אני יצאתי מגדרי. אני לא רגיל לדבר בקרנות. אני יודע על בחור שאני מכיר אותו אישית, בחור יתום – ואני מכיר גם את המשפחה, משפחה במצוקה נוראה".

הרב בירנצוויג מתאר את המצב הקשה של המשפחה: "אין שמה כסף. בקושי לחם לאכול ובגד ללבוש. הוא לא יודע מאיפה להתחיל והוא בוכה על נפשו, הוא בוכה לי ואומר 'אני לא יודע, אני צריך כסף לחתונה'".

"זה עוד מעט החתונה – עוד 3 שבועות, אני מבקש ומתחנן. בטוחני שאבי היתומים יברך את כל אחד ואחד שיתן צדקה ויבנה את הבית הגדול הזה – שבטוחני שהולך להיות גדול. אני מכיר אותו, בחור ירא שמיים אמיתי, בחור שרק עוזר לכולם בחור שיושב ולומד, הכל יש לו - את כל המעלות, אבל הוא רוצה ומתחנן הוא אומר אין לי אין לי מאיפה להתחיל".

המשפיע שליט"א מברך את התורמים: "הקדוש ברוך הוא ייתן לכם שפע ברכה, אבי היתומים יתן לכם שפע ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם, אמן כן יהי רצון. תודה רבה".

המשפיע מתחנן – תרמו עכשיו להוצאות החתונה של היתום>>

ועד הרבנים בירינצוויג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד