כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

המדריך להשכרת יאכטות בחו"ל

יאכטות מגיעות בצורות, גדלים ואבזור שונים, כדי לתת מענה להעדפות ודרישות שונות. הנה כמה סוגים נפוצים של יאכטות שאתם עלולים להיתקל בהם

המדריך להשכרת יאכטות בחו"ל
השכרת יאכטות בחו"ל צילום: FREEPIK

השכרת יאכטה לתקופה מוגדרת, הפך יותר ויותר פופולרי עם השנים, ומציע ליחידים וקבוצות את ההזדמנות לחוות טיולי יוקרה בים הפתוח. בין אם זה לחופשת שייט זוגי, חופשה משפחתית, אירוע עסקי, או פשוט חקר יעדים חדשים, השכרת יאכטות מספקת חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. במדריך נרחב זה, נתעמק בהיבטים השונים, לרבות סוגי היאכטות הזמינות, יעדים פופולריים, שיקולי עלות וטיפים לתכנון שייט מוצלח.

סוגי היאכטות:

יאכטות מגיעות בצורות, גדלים ואבזור שונים, כדי לתת מענה להעדפות ודרישות שונות. הנה כמה סוגים נפוצים של יאכטות שאתם עלולים להיתקל בהם:

יאכטות מנוע: יאכטות אלו מונעות על ידי מנועים ומציעות מהירות, יציבות ושירותי יאכטה יוקרתיים. הם אידיאליים עבור אלה שמעדיפים נוחות ורוצים לגמוע מרחקים במהירות.

יאכטות מפרש: יאכטות מפרש מסתמכות על כוח רוח והן מושלמות למי שמחפש חווית שייט זוגי מסורתי יותר. הם מציעים דרך שלווה וידידותית לסביבה, לחקור את הים, למרות שהן פחות מרווחות או מצוידות בשירותים רבים כמו יאכטות מנוע, לזוגות הן מתאימות ביותר.

קטמרנים: לקטמרנים שני גופים, המספקים יציבות ומרחב גדול על היאכטה, בהשוואה ליאכטות חד גופי. הן מתאימים למשפחות או קבוצות המחפשות חווית שייט נוחה ויציבה.

גולטים: מקורם בים התיכון במיוחד בתורכיה, הגולטים הם כלי שייט מסורתיים מעץ המצוידים במתקני נוחות מודרניים. הם מציעים שילוב ייחודי של אותנטיות ויוקרה, מה שהופך אותם לפופולריים עבור הפלגות נינוחות לקבוצות לאורך קווי החוף של תורכיה.

יעדים פופולריים:

העולם מלא מסלולי שייט בכל הנוגע ליעדי השכרת יאכטות, כאשר כל אחד מהם מציע את הקסם והאטרקציות הייחודיות שלו. הנה כמה מהיעדים המבוקשים ביותר:

הים התיכון: מהריביירה הצרפתית ועד איי יוון, הים התיכון הוא שם נרדף להשכרת יאכטות יוקרתיות. המים הצלולים, קו החוף הציורי והתרבות התוססת מושכים מבקרים מכל העולם. לדוגמא האיים היוניים ביוון, המפלט המושלם עבור זוגות המחפשים להירגע בפאר היאכטות ובפרטיות של שייט זוגי.

האיים הקריביים: עם מי הטורקיז, החופים החוליים הלבנים והאקלים הטרופי, האיים הקריביים הם גן עדן לחובבי יאכטות. מאיי הבהאמה ועד סנט לוסיה, יש אינספור איים לחקור, כל אחד מציע את פרוסת גן העדן שלו.

דרום האוקיינוס השקט: מהנופים המדהימים של פולינזיה הצרפתית ועד האיים הנידחים של פיג'י, דרום האוקיינוס השקט מציע כמה משטחי השייט עוצרי הנשימה בעולם. זהו היעד המושלם למי שמחפש הרפתקאות ויופי טבעי.

האוקיינוס ההודי: מאיי סיישל ועד האיים המלדיביים, האוקיינוס ההודי הוא ביתם של כמה מהיעדים האקזוטיים והמבודדים ביותר על פני כדור הארץ.

שיקולי עלות:

השכרת יאכטות היא ללא ספק חוויה יוקרתית, אך היא מגיעה עם תג מחיר. העלות של השכרת יאכטה יכולה להשתנות באופן משמעותי בהתאם לגורמים כמו גודל וסוג היאכטה, היעד, משך השכירה ועונה בשנה. הנה כמה שיקולי עלות שכדאי לזכור:

תעריפי השכרת יאכטות: יכולים לנוע בין כמה אלפי דולרים ליום עבור יאכטות קטנות לחופשת שייט זוגי, ועד עשרות אלפי דולרים ליום עבור כלי שייט גדולים ומפנקים יותר.

הוצאות נוספות: בנוסף לדמי הצ'רטר, יש לקחת בחשבון הוצאות נוספות, כגון דלק, ביטוח, דמי עגינה וטיפים לצוות. אלה יכולים להצטבר, ולכן חיוני לתקצב בהתאם.

תעריפים עונתיים: תעריפי היאכטות יכולים להשתנות בהתאם לתקופת השנה, כאשר עונת השיא היא בדרך כלל בחודשי הקיץ ביעדים פופולריים. הזמנה מחוץ לעונה או בעונת המעבר יכולה לפעמים לגרום לתעריפים נמוכים יותר.

תשר לצוות: נהוג לתת טיפ לצוות בסוף השייט, בדרך כלל בסביבות 10-20% מסך דמי ההשכרה, תלוי ברמת השירות שניתן.

לסיכום: השכרת יאכטות בחו"ל הרבה יותר מורכבת מהשכרת רכב, לכן מומלץ להיעזר בסוכנות יאכטות שיעשו עבורכם את העבודה, ולא להסתמך על אתרי אינטרנט והזמנות אונליין כמו בתי מלון והשכרת רכב, גל ונעמה יאכטות להשכרה, טלפון – 0504600470 מארגנים טיולי שייט עם יאכטות ביוון.

יאכטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד