כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

אלקטרה A אינוורטר – עכשיו באישור משמרת השבת

לראשונה: אלקטרה A אינוורטר עם פיקוד שבת באישור משמרת השבת

אלקטרה A אינוורטר – עכשיו באישור משמרת השבת
אלקטרה כשרות צילום: יח"צ

אלקטרה ממשיכה להוביל את קדמת טכנולוגיית מיזוג האוויר בהתאמה מלאה גם לשומרי השבת, כעת גם סדרת המזגנים המתקדמת 'אלקטרה A אינוורטר' מגיעה עם פיקוד שבת מובנה תחת הכשרות המהודרת של משמרת השבת.

בשל אופן הפעולה השונה של מזגני אלקטרה A אינוורטר, נדרש עבורם פתרון ייחודי, ובאלקטרה השקיעו מאמצים טכנולוגיים רבים בפיתוח פיקוד שבת מובנה ומהודר למזגני A אינוורטר.

בשיתוף פעולה מוצלח עם כשרות 'משמרת השבת', נוצר בסופו של דבר פתרון טכנולוגי פורץ דרך שמאפשר לצרכנים ליהנות מהמזגנים המובילים והמתקדמים ביותר בלי חשש גם בשבתות ובימים טובים. כמו כן, באלקטרה ובכשרות 'משמרת השבת' עמלים בימים אלו על פיתוח פיקוד שבת מותאם גם לשאר מזגני סדרת אלקטרה אינוורטר.

מזגני אלקטרה A אינוורטר פועלים בטכנולוגיה שבה המדחס עובד במהירויות שונות בהתאם לצורך, ואינו נדלק ונכבה לסירוגין. בצורה כזו נוצרת טמפרטורה אידיאלית ויציבה בחלל החדר, כשאופן הפעולה הזה אף חוסך עד 50% בצריכת החשמל של המזגן, שכן הוא עובד בדיוק לפי התפוקה הנדרשת בכל עת. כמו כן, טכנולוגיית האינוורטר מאפשרת עמידות של המזגן לאורך שנים גם באקלים החמים בישראל.

פיקוד השבת המובנה יוצר איזון מושלם בין שמירה על המזגן לשמירה על השבת, ללא כל צורך בהתקן חיצוני. מצב השבת עוקף את החיישנים ומשדר למזגן מדי כמה דקות את הטמפרטורה הרצויה בחדר, כך שפעולת המדחס אינה מושפעת משינויים בתוך החדר כמו פתיחת דלת או חלון.

אלקטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד