כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
"לחץ מטורף"

אחיו של החטוף שנרצח התעדכן בקבוצות הוואטסאפ

"לא ידענו כלום וזה גרם למצב של לחץ מטורף. רק יום אחרי גילינו רשמית שגופתו של רון חזרה". אחיו משחזר כיצד התעדכן על חזרת אחיו דרך הוואטסאפ

אחיו של החטוף שנרצח התעדכן בקבוצות הוואטסאפ
רון בנימין הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

שוקי בנימין, אחיו של רון בנימין שגופתו חולצה מהרצועה, מספר הערב (ראשון) בגל"צ כי "ביום שישי יצאו שמועות שרון חוזר וכולם התחילו לשאול אותנו, לא ידענו כלום וזה גרם למצב של לחץ מטורף. רק יום אחרי גילינו רשמית שגופתו של רון חזרה".

אחיו של רון בנימין שגופתו חולצה מהרצועה, שיתף בגל"צ: "הסיפור נגמר רע, אבל לפחות יש הקלה שרון פה, שיש בית קברות ללכת אליו, האמנו כל הזמן שהוא יחזור, מדובר בבחור חזק. הלכנו לישון באמונה שהוא יחזור הביתה".

עוד ספד בגל"צ ואמר כי הוא היה "אבא מדהים, הוא דאג לבנות שלו בצורה מטורפת ושמר עליהן, הוא גם היה אח מדהים, עזר תמיד לכל אחד, רון גדל בערכים של נתינה וראו שטובת הזולת חשובה לו".

גופתו של החטוף רון בנימין הי"ד חולצה במבצע משותף של צה״ל ושב״כ בלילה שבין חמישי לשישי. בנימין הוא הנרצח הרביעי שגופתו מחולצת מהרצועה, אחרי שביום שישי הודיע דובר צה"ל על חילוץ גופותיהים של  יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה הי"ד.

ממידע מודיעיני מאומת שברשות צה"ל, רון בנימין ז״ל נרצח במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר בעיקול מפלסים, וגופתו נחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס.

 

 

רון בנימין קבוצות whatsapp קבוצות וואטסאפ שוקי בנימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד