כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
ביחידת 8200

גלנט: "רואים את השפעות הפעולה ברפיח, עלינו להמשיך לתקוף"

שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום ביחידת המודיעין 8200 ואמר: "רואים את השפעות הפעולה ברפיח - עלינו להמשיך לתקוף איפה שהאויב לא מגן, ולהגן איפה שהוא מתכנן לתקוף" | תיעוד הביקור והדברים

גלנט: "רואים את השפעות הפעולה ברפיח, עלינו להמשיך לתקוף"
שר בהיטחון יואב גלנט בביקור בחידת 8200 צילום: צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט, הגיע היום (ראשון) לאחד מבסיסי יחידת 8200 בדרום הארץ.

שר הביטחון גלנט אמר בסיכום הביקור: "אני רוצה להביע הערכה גדולה למה שאתם עושים. אני עוקב אחרי יחידה 8200 ואתם בסופו של יום מייצרים את המצפן שקובע את הכיוון שעליו אנחנו מפעילים את הכוח".

דברי שר הביטחון יואב גלנט ב-8200 צילום: שחר יורמן

לדבריו, "בזכות הפעולות שלכם, ושל גורמים נוספים באמ"ן ובמודיעין הישראלי, אנחנו יודעים בהרבה מאוד מקרים איך האויב חושב, איך האויב נערך, איפה נמצאים הבכירים שלו ואנחנו מסכלים אותם, וגם עושים מבצעים רגישים כמו שחרור חטופים". 

"הדבר הכי משמעותי", הוסיף שר הביטחון ואמר, "זה לדעת להגן איפה שהאויב יתקוף, ולדעת לתקוף איפה שהאויב לא יודע להגן. אני רוצה לציין את הקשר ההדוק שיש ביניכם לבין הכוחות הפועלים בשטח - ביבשה, באוויר ובים. הדבר הזה הוא מכפיל כוח אמיתי שאין ספק שהוא נבחן במלחמה הזאת יותר מכל גורם אחר״.

אנחנו התחלנו לסגור את הברזים של חמאס בדרום הרצועה והפעולה הזאת תימשך. אנחנו בתהליך ואנחנו רואים את ההשפעה של העניין, ואנחנו נחושים לבצע את המשימה שלנו", כך גלנט.

במקביל, במהלך הביקור, השר גלנט שוחח עם מפקד היחידה, תת-אלוף י' ועם אנשי היחידה על המאמצים המודיעניים לסיכול מחבלי החמאס, על פעולות הסיוע לכוחות בתמרון הקרקעי ועל שיתוף הפעולה עם גופי הביטחון הנוספים לסיכול בכירי החמאס.

שר הביטחון הביע את הערכתו בפני אנשי ונשות היחידה, והודה להם על תרומתם המתמשכת שמביאה להישגים רבים וגביית מחיר כבד מהאויב.

יואב גלנט יחידת 8200 מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד