ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
התרסקות נשיא איראן

הסתה ברשת: "חבל שנתניהו לא היה על המסוק"

"חבל שנתניהו לא היה איתם גם - תאונה אחת יכולה לסגור לנו ולעולם הרבה בעיות". בכיר בהנהלת אוניברסיטת תל אביב הביע משאלה וספג מתקפה

הסתה ברשת: "חבל שנתניהו לא היה על המסוק"
ראש הממשלה נתניהו בטיסה-ארכיון צילום: אבי אוחיון, לע"מ

יו"ר הוועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב, אלי גלמן, כתב בקבוצת וואטסאפ: "חבל שנתניהו לא היה איתם גם - תאונה אחת יכולה לסגור לנו ולעולם הרבה בעיות". זאת ברקע הדיווחים על התרסקות מסוקו של נשיא איראן איברהים ראיסי.

כאשר התבקש מצד חברי הקבוצה למחוק את הדברים, הגיב: "ברשותך אשאיר את ההערה הזאת. בשביל כמות הנזק שעושה תנניהו למדינת ישראל בתהליך שהחל לפני 27 שנים והולך ומאיץ בקצב מעריכי לפלל לתאונה שתמחוק את הנבלה הזאת מחיינו, זה לא מוגזם כלל. נתניהו תכנן וביצע בצורה מוקפדת את הרס מדינת ישראל, ברוח קרה ובכוונה תחילה - אשם בכוונת תחילה. אין לו מחילה".

גלמן מסר בתגובה לפניות התקשורת: "הדברים נכתבו בקבוצה פרטית, בלא מחשבה או כוונה רעה ובעידנא דריתחא - ונמחקו תוך זמן קצר מאוד. מר גלמן מצר על כך מאוד ומביע חרטה עמוקה על הדברים שכתב. למותר לציין שלא נאמרו במסגרת תפקידו הציבורי".

ח"כ טלי גוטליב מ'הליכוד' הגיבה לגלמן וכתבה: "אלי גלמן, כשתמות בהגיעך לגיל 120 כמובן ולא דקה קודם, יזכרו לך את רישעותך. כל מה שעשית והשגת שווה כקליפת השום. נזכור לך רק שבשעת מותו של נשיא איראן ראש ציר הרשע בתאונה הצטערת שיהודי שבמקרה גם מכהן כרה״מ שנבחר בבחירות דמוקרטיות לא נהרג אף הוא. אתה אמנם יו״ר וועד מנהל של אוני׳ ת״א (תומכת הטרור) ואולי אתה נחשב שם למישהו, אך בכל זאת שכחת שלא לעולם חוסן ובעיקר כי ״אורירך ארור״ (בראשית כ״ז)".

"יו״ר הוועד המנהל של אוניברסיטת תל אביב אלי גלמן עם הסתה נוראית כלפי ראש הממשלה נתניהו", כתב ח"כ אושר שקלים מ'הליכוד' והוסיף, "בושה וחרפה שכך מתבטא אדם שנמנה עם האחראים על ההשכלה הגבוהה במדינת ישראל, ויש לנקוט צעדים לפיטוריו. בכוונתי לקדם הצעת חוק שתסמיך את שר החינוך להטיל סנקציות ולשלול תקציבים ממוסדות חינוך בגין מקרים כאלו. ומה עם גינוי של לפיד, או "הממלכתיים"? אולי גנץ יציב אולטימטום גם לאונ' ת"א?".

כתב 'ישראל היום', אלדד בק הגיב לטקסט המסית וכתב: "הטירוף של השמאל השולט באקדמיה הישראלית בא לידי ביטוי בהבעת צערו של אלי גלמן על כך שרה״מ נתניהו לא היה במסוק עם ראיסי. השמאל אינו מסוגל להבדיל בין אויב לאוהב, בין רע לטוב, בין חושך לאור. בעיקר מאחר שהוא מקדם את החושך, הרוע ואת האויבים."

כתב המשפט של 'כאן', אבישי גרינצייג, הגיב וכתב: "מה שנפלא בטקסט הזה הוא חוסר המודעות העצמית. גלמן כותב שהלוואי שנתניהו ימות בתאונה, כי נתניהו מייצר שנאה בין חלקי החברה הישראלית. מתברר שכסף רב ותארים אקדמיים הם לא ערובה לקיומם של מודעות עצמית וטקט".

"המשך כהונתו של אלי גלמן כיו"ר חבר המנהלים של אוניברסיטת תל אביב הוא כתם בל יימחה על המוסד", כתב חנן עמיאור, עורך אתר 'פרספקטיבה'.

יצוין כי גם איש המחאה ברק כהן כתב ברשת X בתגובה לסערת גלמן: "נו בחיאת, לפחות חצי מיושבי הארץ היו שמחים אם הנוכל היה במסוק". 

התרסקות מסוק נשיא איראן אברהים ראיסי איברהים ראיסי בנימין נתניהו אלי גלמן התרסקות המסוק של נשיא איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד