כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
נפל בג'באליה

ארוסתו של מפקד הפלוגה החרדית הי"ד: "וידא שלכולם יהיה איפה לישון בסופ"ש"

ארוסתו של רב-סרן גל שבת הי"ד, מפקד הפלוגה החרדית בצנחנים, סיפרה לאחר מותו: "בכל סוף שבוע כשהחיילים שלו היו יוצאים, הוא היה עושה להם סבב שיחות כדי לוודא שיש לכל אחד איפה לישון"

ארוסתו של מפקד הפלוגה החרדית הי"ד: "וידא שלכולם יהיה איפה לישון בסופ"ש"
גל שבת הי"ד צילום: באדיבות המצלם

רוני שמשוני, ארוסתו של רב-סרן גל שבת הי"ד, מפקד פלוגת החרדים בצנחנים, סיפרה בריאיון ל"ווינט" על ארוסה שנפל בג'באליה. 

רוני סיפרה: "אני לא אשכח בחיים שבכל סוף שבוע כשהחיילים שלו היו יוצאים, הוא היה עושה להם סבב שיחות כדי לוודא שיש לכל אחד איפה לישון. השאיפות של גל היו להיות איש משפחה מסור, לגור ליד הים, שלושה ילדים וכלב, ללמוד הנדסת בניין באוניברסיטת אריאל, לטוס עם אבא שלו להודו לטיול אופנועים ולעסוק בנדל"ן".

דודה של גל, כרמל, סיפרה ל"ווינט": "מהרגע שנולד הוא תמיד היה ילד רגוע, שליו, נעים הליכות, מנומס, ילד טוב ממש. יפה תואר, מחובר מאוד לאחי ולאבא שלי. כשגדל הוא תמיד היה מוקף באנשים טובים ומלא בחברים. היה לו פרופיל 74 בגלל אלרגיה לעץ הזית, והוא היה כאוב מאוד בגלל שלא יכול היה ללכת לקרבי. לקחו אותו לפרופסור לאלרגיה שעשה לו טיפול ונלחם שיהיה לו פרופיל 97. הוא קיבל גיבוש סיירות ולא עבר, ואז שמו אותו ב-202".

עוד סיפרה: "בפלוגת ח"ץ 90% מהחיילים בודדים, הוא הלך לביקורי בית אצלם ותמך בכל המעטפת. כל החיילים שהיו לו, כ-300, קראו לו 'אבא שבת'. חיילים וחברים הגיעו וסיפרו שהוא היה כמו אבא שלהם. הם אמרו שהוא דאג ותמך והם מאוד אהבו אותו". 

הוועד המקומי של היישוב קציר ספד: "רס"ן גל שבת, בן אילנה ושוקי, אח קטן לקורל וגדול לליאם, נולד וגדל ביישוב קציר, מלח הארץ. גל עם חיוך שובה לב, הצטיין בכל תחום אשר עסק, תמיד ידע לקחת את הדברים הקשים ולהפוך אותם לקלים ואפשריים. נער צנוע, אהוב ומיוחד שהתגייס לצנחנים וחלם להתקדם, לפקד ולחנך את הדור הבא של הצבא".

גל שבת מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד