ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
"פורעי חוק"

שוטר נחבל: כך נמנעה הצתת רכבים בהפגנת השמאל בכביש 1

המשטרה פרסמה כי "פורעי חוק" התכוונו לחסום את כביש מספר 1 עם שלושה רכבים מושבתים כשחבלים קשורים לחלקם הקדמי, ולהבעירם באש. אחד מהשוטרים נחבל קלות בפניו והשוטרים מנעו בגופם את חסימת הציר

שוטר נחבל: כך נמנעה הצתת רכבים בהפגנת השמאל בכביש 1
תכנון שריפת הרכבים צילום: דוברות המשטרה

הבוקר בסביבות השעה 06:30, נצפו מספר אנשים בסמוך למתקן מקורות בכביש מספר 1 לכיוון מזרח (בין מחלף שער הגיא למחלף שורש) לאחר שהתכוונו עפ״י החשד לחסום את כביש מספר 1 עם שלושה רכבים מושבתים כשחבלים קשורים לחלקם הקדמי, ולהבעירם באש.

בלשי משטרה שהגיעו למקום, איתרו בתוך הרכבים ובסמוך אליהם: מערומי קרשים, ג׳ריקנים של דלק, צמיגים, כפפות וסמרטוטים. במקום היו 12 אנשים שאליהם הצטרפו עוד עשרות.

הרכבים המושבתים ליד הכביש צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מסרה כי עפ״י החשד התכוונו מספר פורעי חוק להעלות את הרכבים עם חבלים אל כביש מספר 1 בשעת עומס, במטרה לחסום אותו ולהבעיר את הרכבים באש תוך סיכון משתמשי הדרך. 

בלשי המשטרה עיכבו/עצרו לחקירה 8 מעורבים שונים. חלק מהחשודים התנגדו למעצרם ולא נשמעו להוראות השוטרים, ניסו להתעמת עם השוטרים ולהעלות את הרכבים בכוח לכביש מספר 1 ללא הצלחה. 

בעקבות כך אחד מהשוטרים נחבל קלות בפניו והשוטרים מנעו בגופם את חסימת הציר, הצתת הרכבים באמצעות חומר דליק וסיכון משתמשי הדרך. כוחות משטרה נוספים הוזעקו למקום, והחשודים הועברו לחקירה במשטרה. 

בשעה האחרונה פעלו השוטרים באזור, כשעשרות מוחים חסמו נתיב בכביש מספר 1 רימון עשן בניגוד לחוק ובכך שיבשו את שדה הראייה של הנהגים בכביש וסיכנו אותם. באזור נוצרו עומסי תנועה. 4 מפרי סדר נוספים הועברו לחקירה במשטרה והמשטרה הדפה את המתפרעים לאחור.

הפגנות חסימת כבישים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד