ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
לייב מיוחד

"דירה בהנחה": איך בוחרים דירה בהגרלות משרד השיכון?

באילו ערים יש לכם סיכוי לזכות? אילו דירות טובות יותר? וממה צריך להיזהר? עושים סדר בלייב מיוחד עם היזם דביר דימרי

"דירה בהנחה": איך בוחרים דירה בהגרלות משרד השיכון?
פרויקט מחיר למשתכן צילום: Hadas Parush/ Flash90

מיד אחרי ל׳׳ג בעומר תיפתח הגרלת ׳׳דירה בהנחה׳׳, במסגרתה יוגרלו 4000 דירות לחסרי דיור, בין השאר ביישובים מגדל העמק, אלעד, ראשון לציון, דימונה וקריית גת.

׳׳אין צורך להסביר את ההזדמנות שמשרד השיכון נותן פה לזוגות צעירים ומשפרי דיור, מדובר בהנחה של עד 20% או 300,000 ש׳׳ח׳, אך זו עדיין החלטה שמעלה לנרשמים להגרלה ובעיקר לזוכים שאלות רבות׳׳. אומר לנו דביר דימרי, יזם נדל׳׳ן ותיק ומנהל קהילת ׳׳יותר נדל׳׳ן משכל׳׳. 



במקרים רבים אנו לא יודעים לאילו ערים כדאי להירשם, מי הקבלנים והיזמים שכדאי לבחור, אילו דירות כדאי לבחור במידה וזוכים, והאם יש יותר סיכוי לזכות בערים מסוימות. 

בנוסף פעמים רבות הפרויקט מתעכב, היזם נתקע, והרוכשים מוצאים את עצמם עם משכנתא לשלם כל חודש - ודירה רק על הנייר. 

כך שכדי לבחור את הדירות הנכונות בערים הנכונות, כדאי להבין כיצד עובדת מערכת המכרזים של רמ׳׳י, ואיך משפיעה היכולת המימונית והביצועית של הקבלן לזכות במכרז לפרויקט ולהצליח לסיים אותו בזמן הנדרש.

׳׳המשפט שאני תמיד אומר הוא שבנדל׳׳ן - ׳׳אסטרטגיה קודמת לטקטיקה׳׳. גם אם זו דירה בהנחה צריך להסתכל עליה כרכישת דירה ׳רגילה׳ וכהחלטה עסקית לכל דבר. חובה להבין איך הדברים עובדים, כדי לקבל את ההחלטות הנכונות. זה תקף לכל השקעה, אבל בעיקר בנדל׳׳ן שם לעסקה טובה שתעשו יש השפעה משמעותית על החיים שלכם, על השאלות האלו בדיוק נענה ונשתדל לעשות סדר במשדר הזום הקרוב שיתקיים לתועלת הציבור׳׳ מסיים דביר. 

לחצו כאן להרשמה חינם למשדר הזום ׳׳איך בוחרים דירה בהגרלות משרד השיכון׳׳ שיתקיים ביום רביעי, י׳׳ד אייר 22.05 בשעה 20:30>>>

דירה בהנחה דביר דמרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד