ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
מכחישים קשר

גורם ישראלי רשמי לרויטרס: ישראל לא מעורבת במותו של ראיסי

גורם ישראלי רשמי מסר לסוכנות הידיעות רויטרס שישראל לא הייתה מעורבת בהתרסקות המסוק של הנשיא איראן ראיסי. בהתרסקות נהרגו הנשיא איברהים ראיסי ושר החוץ חוסין אמיר עבדוללהיאן

גורם ישראלי רשמי לרויטרס: ישראל לא מעורבת במותו של ראיסי
אברהים ראיסי צילום: צילום מסך

גורם ישראלי רשמי מסר לסוכנות הידיעות רויטרס כי "ישראל לא הייתה מעורבת בהתרסקות המסוק של הנשיא איראן ראיסי". דברים אלו נאמרו ברקע טענות שעלו ברשתות החברתיות לפיהן ייתכן שהמוסד מעורב באירוע. 

בתוך כך משרד החוץ הרוסי פרסם הודעת תנחומים על מותם של הנשיא האיראני ושר החוץ האיראני: "אנו עצובים מאוד מהידיעה על מותו הטרגי של נשיא איראן א' ראיסי, שר החוץ של איראן ח' עבדאללהיאן  והמלווים אותם כתוצאה מהתרסקות מסוק. אנו תמיד נזכור את הדמויות הפוליטיות המצטיינות הללו כפטריוטים אמיתיים של הרפובליקה האסלאמית, שהגנו בתקיפות על האינטרסים של מדינתם ומסרו את חייהם לשירות חסר אנוכיות למולדת". 

עוד נמסר: "ברוסיה, נשיא איראן ראיסי ושר החוץ האיראני עבדולהיאן היו ידועים כידידים אמיתיים ואמינים של ארצנו. תפקידם בחיזוק שיתוף הפעולה הרוסי-איראני המועיל הדדית ולשותפות מלאת אמון הוא בעל ערך רב". 

איראן הודיעה הבוקר (שני) באופן רשמי כי כל נוסעי המסוק שהתרסק מתו, כולל הנשיא ושר החוץ. הטלוויזיה באיראן פרסמה כי כי אין "שום סימן חיים" משברי המסוק בו היה הנשיא אברהים ראיסי, ושר החוץ. רויטרס דיווחה כי המסוק "נשרף לחלוטין" בהתרסקות.

התרסקות המסוק של נשיא איראן איראן איברהים ראיסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד