ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024
העלייה המסורתית

בזמן שהצפון בסכנה: איך משיגים את סגולת ר' מאיר בעל הנס?

העלייה המסורתית לציונו של רבי שמעון בר יוחאי בל"ג בעומר, לא תתקיים השנה למרבה הצער, אבל עלייה מסורתית אחרת, קטנה וצנוע ההרבה יותר מתקיימת בימים הקרובים בטבריה, בחוג מצומצם של רבנים • מרנן הגאונים הצדיק הגר"ש גלאי, הגר"מ בן שמעון והגר"ר אלקריף שליט"א – יתחננו בדמעות לישועת הכלל והפרט, ויחתמו על שטר 'סגולת רבי מאיר בעל הנס'

בזמן שהצפון בסכנה: איך משיגים את סגולת ר' מאיר בעל הנס?
קופת העיר צילום: אלוקא דמאיר ענני

'אלקא דמאיר ענני, אלקא דמאיר ענני, אלקא דמאיר ענני', הכרזה זו תישמע בקול גדול מפיהם של שלושה מצדיקי הדור וחכמיו, רבותינו הגאונים מרן רבי שמעון גלאי, מרן רבי מסעוד בן שמעון ומרן רבי רפאל אלקריף שליט"א. 

הקליקו כאן, והסגולה של רבי מאיר בדרך אליכם>>>

בציון ר' מאיר בעל הנס צילום: קופת העיר


הקריאה תישמע מפיהם במעמד נורא של ישועות שיתקיים בסייעתא דשמיא ביום ההילולא של רבי מאיר בעל הנס, ביום ששלישי י"ד באייר – פסח שני. 

למרות המתיחות הגבוהה בצפון, יגיעו הרבנים שליט"א לטבריה, לאחר שהנושא נבדק מול גורמי ביטחון שאישרו כי אין כל מניעה לקיים את ההילולא הציון רבי מאיר בעל הנס. 

הסגולה המיוחדת של רבי מאיר בעל הנס ידועה ומוכרת מזה דורות רבים והמנהג הוא שבאים לציונו של התנא האלוקי, אומרים פרקי תהילים ומתפללים לפני בורא עולם, לאחר מכן נותנים צדקה, מדליקים נר זיכרון לטובת נשמתו של רבי מאיר בעל הנס, ולסיום מכריזים שלוש פעמים 'אלקא דמאיר ענני אלקא דמאיר ענני אלקא דמאיר ענני'. 

הישועות כבר בדרך, רבים מספור נושעו מכוחה של הסגולה הנפלאה הזאת, ולא בכדי היא זכתה להיות מקובלת בכל תפוצות הגולה, מארצות המזרח וצפון אפריקה, ועד ערבות השלג ברוסיה ובאוקראינה. הגיעו הדברים לידי כך שעל רבות מוקפות הצדקה שנפוצו בכל תפוצות ישראל נכתבו המילים 'צדקת רבי מאיר בעל הנס' או בקצרה 'צדקת רמבעה"ן', וכן 'אלקא דמאיר ענני'. 

שלושת הצדיקים, מרן עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, מרן עמוד ההוראה הגאון הצדיק רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, ומרן עמוד התורה הגאון רבי רפאל אלקריף שליט"א, יקרעו שערי שמים בתפילה נרגשת, וידליקו נר באופן פרטני עבור כל אחד ואחד מתורמי 'קופת העיר' שייקח חקל בתרומות לכבוד המעמד המיוחד הזה. 

הרבנים יפעלו ישועה באמירת 'אלקא דמאיר ענני' שלוש פעמים לישועת התורם, ובחתימת שטר 'סגולת רבי מאיר בעל הנס', שייחתם במותב תלתא, שלושת הצדיקים הגאונים, שיעשו מעין מושב בית דין שבו יגזרו גזירות טובות על התורמים.

זקוקים לישועה בפרנסה? זיווגים? זרע של קיימא? אתם מתמודדים עם צער גידול בנים חלילה? חולים במחלות שונות לא עלינו? אל תפספסו, זה הזמן והמקום, זאת הסגולה שתחיש ישועה בעזרת ה', היא כוללת תשובה, תפילה וצדקה, יחד עם סגולה נפלאה וקדמה, ועם כוחו הגדול של התנא האלוקי רבי מאיר בעל הנס. 

בזמן כזה, אסור להסס, יש כאן הזדמנות מיוחדת. אנחנו יכולים לזכות להיכלל במעמד הישועות הנשגב הזה, וגם לזכות במצוות צדקה, לתרום כסף להאכלת ילדים רעבים, להשאת יתומים ויתומות, להחזקת משפחות מצוקה והצלת ילדיהן מנשירה חלילה, ולתמיכה בכל מפעלות הצדקה כבירים של 'קופת העיר', אשר נוסדה, מנוהלת ומפוקחת על ידי מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א. 

הקליקו כאן, והסגולה של רבי מאיר בדרך אליכם>>>
 

ר' מאיר בעל הנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד