כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
למנוע מבוכה

חריג: מדוע העיתונאים הגיעו אחרי שבני גנץ כבר היה בפנים

"במסיבת העיתונאים של השר בני גנץ במוצ"ש התרחש אירוע חריג: כשהעיתונאים נכנסו לאולם גנץ כבר עמד מוכן מאחורי הפודיום וחיכה להם. מה קרה?"

חריג: מדוע העיתונאים הגיעו אחרי שבני גנץ כבר היה בפנים
בני גנץ במסיבת עיתונאים צילום: Miriam Alster/Flash90

דבר חריג התרחש במסיבת העיתונאים שכינס יו"ר 'המחנה הממלכתי' השר בני גנץ במוצאי השבת. העיתונאים נכנסו לחדר כאשר גנץ כבר עומד מאחורי הפודיום וממתין לשאת את הצהרתו.

כתב 'ישראל היום' יהודה שלזינגר, היטיב להסביר זאת בסגנונו שלו: "למסיבות העיתונאים בישראל יש קוד קבוע: התכנסות, כיבוד בינוני מאזורי הקלמנטינה, עוגיות חנק וקפה, כניסה דרמטית של הפוליטיקאי לחדר, צעידה בארשת חשיבות אל הפודיום, התייצבות וקריאה מהפרומטר".

Miriam Alster/Flash90בני גנץ במסיבת עיתונאיםצילום: Miriam Alster/Flash90

עוד כותב שליזנגר: "במסיבת העיתונאים של השר בני גנץ במוצ"ש התרחש אירוע חריג: כשהעיתונאים נכנסו לאולם גנץ כבר עמד מוכן מאחורי הפודיום וחיכה להם. מה קרה? גנץ, כזכור, שבר את כף רגלו ברכיבה על אופניים ולאחרונה הוא מסתובב עם מעין סד/קיבוע על רגלו".

לדבריו, "גנץ חיכה לעיתונאים ולא ההפך כדי למנוע צילום הכניסה וההליכה שלו בצליעה. צוות הדוברות שלו וגם אתם יכולים לשער בנפשכם איך היה נראה "פריים" כניסה שלו מדדה ובכמה מאות סרטונים, ציוצים, קמפיינים ואינסוף דאחקות היה מופיע אחר כך על משקל "גנץ צולע". 

"צוות הדוברות אמנם הצליח להסתיר את הצליעה הפיזית, אבל לא ממש הצליח להסתיר את הצליעה במסרים", סיכם העיתונאי.

מסיבת עיתונאים הצהרה לתקשורת יהודה שלזינגר בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד