כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
המשרד מודה

נחשפת הסיבה האמיתית מדוע חברות התעופה לא חוזרות לנתב"ג

במשרד התחבורה מודים אחרי כמה חודשי מלחמה, כי הסיבה האמיתית שבגינה חברות התעופה הזרות לא חוזרות לטוס לישראל וממנה היא מחסור בצוותי אוויר שמוכנים לטוס לישראל

נחשפת הסיבה האמיתית מדוע חברות התעופה לא חוזרות לנתב"ג
אילוסטרציה צילום: unsplash

8 חודשים לתוך המלחמה וחברות תעופה רבות עדיין לא חזרו לפעול בישראל. לפי נתוני משרד התחבורה, היקף הפעילות התעופתית בישראל עומד על 60 אחוזים בלבד מכמות הטיסות שהייתה באותה התקופה בשנת 2023.

הירידה המשמעותית של 40 אחוזי בכמות הטיסות וצמצום האפשרויות לבחור טיסות חלופיות מובילה להתייקרות מחירי הטיסות מישראל.

אולם מהי הסיבה האמיתית לכך שחברות עדיין מסרבות לשוב לפעול בישראל, למרות שבמשך חודשים לא נשמעו אזעקות במרכז הארץ, כך שהן יכולות לכאורה לשוב לטוס לפחות לנתב"ג, אם לא לשאר שדות התעופה בישראל.

ובכן, לפי הדיווח של כתב התעופה שמעון יעיש ב'ישראל היום', במשרד התחבורה מודים שהסיבה העיקרית שבגללה חברות תעופה זרות רבות מתקשות לטוס לישראל היא סירוב של צוותי אוויר לטוס לארץ.

במשרד מסבירים שמדובר בעניין פנימי של חברות התעופה שהוא הגורם לקושי שלהן להפעיל טיסות ישירות לישראל כלומר מחסור בכוח אדם שמעוניין לאייש את הטיסות לישראל.

בין החברות הגדולות שעדיין לא שבו לטוס מישראל ואליה הן: דלתא, יונייטד, אמריקן איירליינס, וירג׳ין אטלנטיק, איזיג׳ט, TAP, קתאי לסנפיר, קוריאן ואייר קנדה.

חברות תעופה מלחמת חרבות ברזל משרד התחבורה רשות שדות התעופה נתב"ג נמל התעופה בן גוריון שדה התעופה בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד