כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
ב'חצר ההילולא'

הדלקה מרכזית: הגר"י יוסף יפתח את הילולת רשב"י בשמעון הצדיק

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף יפתח את מעמדי ההדלקה ב'חצר ההילולא' במתחם קבר שמעון הצדיק בירושלים, עם ההדלקה המרכזית במוצאי שבת • היערכות לקליטת קהל הרבבות שישתתפו במעמד ההילולא המרכזי

הדלקה מרכזית: הגר"י יוסף יפתח את הילולת רשב"י בשמעון הצדיק
הראשון לציון בהדלקה צילום: אהרון נתני

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, יעלה את להב האש במעמד ההדלקה המרכזי, שיפתח את סדרת מעמדי ההדלקה ב'חצר ההילולא' במתחם קבר שמעון הצדיק בירושלים, בהשתתפות קהל רבבות.

המעמד המרכזי בראשות הראשון לציון, יתחיל בשעה 23:00 במוצאי שבת, ויתן את האות לפתיחת אירועי הילולת רשב"י ב'חצר ההילולא', לשם ינהרו רבבות עמך בית ישראל במהלך יום ל"ג בעומר, לשמוח בשמחתו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

ההדלקה תהיה במתחם המיוחד המוכשר על ידי משרד ירושלים ומסורת ישראל לקיום אירועי ל"ג בעומר. האירוע מתקיים באישור המשטרה, וציבור החוגגים נקרא לשמור על הסדר, ולשמוע בקול הסדרנים שיוצבו במקום.

בהמשך יום ההילולא יתקיימו עוד מעמדי הדלקות על ידי אדמו"רים ורבנים מכל העדות והחוגים, במתחם המיוחד של משרד ירושלים ומסורת ישראל – כאשר כאמור, ההדלקה המרכזית תהיה במעמד הראשון לציון הגר"י יוסף.

בתוך הציון עצמו יהיו סדרנים מטעם המשרד לשירותי דת והמרכז הארצי למקומות קדושים, על מנת לשמור על הסדר ולמנוע מקרים של דוחק וצפיפות מסוכנת. 

במתחמים של משרד ירושלים ומסורת ישראל יהיו אוהלים מיוחדים לקיום מנהג החלאקה לילדי החמד, מתחמי תפילה, אוהל לריקודים, מתחם הכנסת אורחים עם כיבוד לכל אורך שעות היממה. התזמורת המיתולוגית של חצר הציון תנגן לכל אורך שעות היום.

במשרד ירושלים ומסורת ישראל קוראים לציבור להגיע להשתתף בהילולת רשב"י שתתקיים השנה במערת שמעון הצדיק וב'חצר ההילולא', לשמוח, להתפלל ולרקוד.

באדיבות המצלםההדלקה של הראשון לציוןצילום: באדיבות המצלם

הרב יצחק יוסף קבר שמעון הצדיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד